Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť BMW Group spúšťa inovatívny spôsob predstavovania nových technológií, služieb a produktov. Spoločnosť pozve od 25. do 27. júna 2019 vybraných zástupcov médií z celého sveta, analytikov a spolupracovníkov na podujatie BMW Group #NEXTGen, ktoré sa bude konať v priestoroch BMW Welt v Mníchove. Podujatie sa bude aj vysielať pre širokú verejnosť.

BMW Welt – Pohľad zvonka

Spoločnosť rozširuje svoju globálnu prítomnosť na medzinárodných autosalónoch ako aj na podujatiach a výstavách zameraných na technológie a témy budúcnosti. Na nich predstaví svoje riešenia individuálnej mobility s posolstvom made by BMW Group (vytvorené BMW Group). Okrem svetových premiér nových modelov sa zameria predovšetkým na predstavenie najnovších výdobytkov technologického vývoja v oblastiach spadajúcich pod skratku D+ACES: Design, Autonomous Driving, Connectivity, Electrification, Services (Dizajn, Autonómna jazda, Konektivita, Elektrifikácia, Služby).

Harald Krüger, predseda predstavenstva BMW AG, k tomu povedal: „V stratégii Number ONE > NEXT sme si už v roku 2016 jasne definovali naše ciele a zároveň aj cestu, ktorou sa k nim dostaneme. Súčasťou stratégie sú aj produkty a investície do oblastí spadajúcich pod D+ACES. V podobe #NEXTGen vytvárame nové spôsoby komunikácie zamerané na vytváranie dialógu o témach individuálnej mobility. Chceme pôsobiť pri vytváraní budúcnosti a ponúkať riešenia.“

Značky: