Za účasti 30 000 bežcov sa konal XXXIX. Maratón v Mexico City. Spoločnosť BMW Group, strategický partner, ktorý podporuje elektrickú mobilitu, sprevádzal bežcov na trati maratónu aj polmaratónu s plne elektrickými vozidlami z ponuky značiek BMW i, MINI a BMW Motorrad.
Partnerstvo medzi spoločnosťami BMW Group a Adidas sa na pretekoch posunulo ešte o krok ďalej, a to vďaka špeciálnemu pamätnému vizuálnemu vzoru, ktorý sa nachádzal na vozidle BMW i4 a dostal sa aj na 30 unikátnych ručne maľovaných párov tenisiek Adidas Superstar. Vizuálny vzor na vozidle a následne aj na teniskách vytvoril umelec Fher Valencia.
Maratón v Mexico City získal medzinárodnú certifikáciu trvalej udržateľnosti s najvyššou úrovňou Evergreen, ktorú mu udelila Rada pre zodpovedný šport. Iba dva maratóny na svete majú túto úroveň certifikácie: Chicago Marathon a Mexico City Marathon. Rada pre zodpovedný šport je medzinárodná organizácia so sídlom v Spojených štátoch, ktorá na medzinárodných športových podujatiach podporuje a uznáva osvedčené postupy trvalej udržateľnosti.
Spoločnosť BMW Group zabudovala trvalú udržateľnosť ako jeden z hlavných pilierov spoločnosti a stanovila si v tomto smere veľmi náročné ciele. BMW Group sa do roku 2050 snaží dosiahnuť uhlíkovú neutralitu a za týmto účelom dnes pracuje na tom, aby mala v automobilovom priemysle čo najviac udržateľný hodnotový reťazec. Spoločnosť odhaduje, že do roku 2030 budú polovicu jej predaja tvoriť plne elektrické vozidlá, pretože elektromobilita je hlavným bodom stratégie jej trvalej udržateľnosti.