Za účasti 30 000 bežcov sa konal XXXIX. Maratón v Mexico City. Spoločnosť BMW Group, strategický partner, ktorý podporuje elektrickú mobilitu, sprevádzal bežcov na trati maratónu aj polmaratónu s plne elektrickými vozidlami z ponuky značiek BMW i, MINI a BMW Motorrad.

Partnerstvo medzi spoločnosťami BMW Group a Adidas sa na pretekoch posunulo ešte o krok ďalej, a to vďaka špeciálnemu pamätnému vizuálnemu vzoru, ktorý sa nachádzal na vozidle BMW i4 a dostal sa aj na 30 unikátnych ručne maľovaných párov tenisiek Adidas Superstar. Vizuálny vzor na vozidle a následne aj na teniskách vytvoril umelec Fher Valencia.

Maratón v Mexico City získal medzinárodnú certifikáciu trvalej udržateľnosti s najvyššou úrovňou Evergreen, ktorú mu udelila Rada pre zodpovedný šport. Iba dva maratóny na svete majú túto úroveň certifikácie: Chicago Marathon a Mexico City Marathon. Rada pre zodpovedný šport je medzinárodná organizácia so sídlom v Spojených štátoch, ktorá na medzinárodných športových podujatiach podporuje a uznáva osvedčené postupy trvalej udržateľnosti.

Spoločnosť BMW Group zabudovala trvalú udržateľnosť ako jeden z hlavných pilierov spoločnosti a stanovila si v tomto smere veľmi náročné ciele. BMW Group sa do roku 2050 snaží dosiahnuť uhlíkovú neutralitu a za týmto účelom dnes pracuje na tom, aby mala v automobilovom priemysle čo najviac udržateľný hodnotový reťazec. Spoločnosť odhaduje, že do roku 2030 budú polovicu jej predaja tvoriť plne elektrické vozidlá, pretože elektromobilita je hlavným bodom stratégie jej trvalej udržateľnosti.

Značky: