Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

S využitím služby ProSupport Plus prebieha na IT zariadeniach monitorovanie porúch a dajú sa tak opraviť ešte pretým ako sa stanú. Túto podporu majú možnosť používať majitelia tabletov a počítačov značky Dell. Počet krokov potrebných na odstránenie poruchy sa vďaka tomu zníži štatisticky o 58 % a telefonovanie s linkou technickej podpory je kratšie až o 84 % v porovnaní s inými značkami.

Služba ProSupport Plus je k dispozícií pre koncových používateľov v 66 krajinách a v 19-tich jazykoch vrátane slovenčiny. Odstránenie poruchy je automatické alebo prebieha na diaľku. To umožňuje aj firmám, ktoré používajú zariadenia Dell, obmedziť čas na odstraňovanie porúch.

Hlavné výhody ProSupport Plus a technológie Dell SupportAssist

  • Zatiaľ jediná služba kompletnej technickej podpory, ktorá zahŕňa odstraňovanie porúch spôsobených nehodami, proaktívne monitorovanie a predpovedanie problémov a ich automatické odstraňovanie
  • Dell poskytuje proaktívne riešenie problémov pre užívateľov svojich zariadení
  • V prípade potreby sú k dispozícií ProSupport technici Dellu a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • Oddelenia technickej podpory v podnikoch majú k dispozícií tiež samoobslužný portál a mobilnú aplikáciu Dell TechDirect, ktorý im umožňuje sledovať stav vybavenia požiadaviek na technickú podporu Dell a manažment náhradných dielov
  • Podpora ProSupport Plus sa vzťahuje na zariadenia Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook

Viac informácií na www.dell.com/prosupportplus

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.