Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Aj v druhom mesiaci od štartu nového exkluzívneho kanálu Telekomu zostala Folklorika v Magiu na čele sledovanosti medzi hudobnými kanálmi.

Spomedzi kanálov zaradených v základnom balíku (Senzi, Rebel a Folklorika) bola nová stanica suverénnym lídrom aj v júli, pred druhým kanálom v poradí dokonca zvýšila svoj náskok o dva percentuálne body na 17-percent*. Nový exkluzívny kanál Telekomu venovaný slovenskému folklóru opäť v sledovanosti predstihol aj také hudobné značky ako VH1, či MTV, Ocko a ďalšie.

“Očakávali sme, že v prvý mesiac vysielania mohla svoju úlohu zohrať aj zvedavosť televíznych divákov. Opätovné prvenstvo Folkloriky však potvrdilo, že aj na nesmierne konkurenčnom trhu televízneho obsahu si kanál so špecifickou folklórnou tematikou našiel svojich divákov. Sme radi, že sa nám po exkluzívnych športových kanáloch Digi Sport či detskom kanáli Ťuki TV podarilo priniesť ďalší atraktívny obsah, ktorý diváci inde ako u nás nenájdu,“ uviedol manažér vývoja televíznych služieb Telekomu Andrej Miklánek.  

*Výsledky sledovanosti Magio IPTV. Započítané boli boxy, ktoré mali v júli zapnuté daný kanál aspoň jeden krát počas najmenej troch minút bez prerušenia.

Značky: