Prvý rok pôsobenia na slovenskom trhu oslávila foodpanda vo veľkom štýle. Pre svojich existujúcich aj potenciálnych zákazníkov pripravila množstvo prekvapení a zvýhodnených ponúk, a v predposledný októbrový víkend sa s nimi jej zamestnanci a influenceri stretli aj osobne. V uliciach Bratislavy totiž premávala foodpanda električka, ktorá ľuďom rozvážala jedlo aj dobrú náladu!

Prvý rok bol úspešný

Za dvanásť mesiacov na našom trhu toho foodpanda stihla celkom dosť. Kuriérov s taškami s ružovo-zeleným logom si už mali možnosť v uliciach všimnúť obyvatelia viacerých slovenských miest. K desiatim mestám naprieč celým Slovenskom sa pridali ďalšie Nové Zámky, Liptovský Mikuláš, Prievidza, Bojnice aj Zvolen. Okrem toho v Bratislave vznikli počas uplynulého roku tri pandamarkety, ktoré prispeli k zmene tradičného spôsobu nakupovania. Slovenskí zákazníci si pomaly začínajú zvykať na nové štandardy v oblasti doručovacích služieb, ale aj na revolučný spôsob nákupov do domácnosti. Ako prvé mesiace na Slovensku hodnotí generálny riaditeľ foodpandy Daniel Ryška? „Určite pozitívne. Musíme vnímať, že sme vstúpili na trh po covidovom období a trošku ako startup, i keď s medzinárodným zázemím. Za ten čas sme vyrástli o stovky percent, vytvorili veľkú bázu zákazníkov, ale stále je to len začiatok.“

Október v znamení osláv

Úspešný vstup na trh a prvé narodeniny si vyžadujú náležitú oslavu, a vo foodpande to dobre vedia. Celý október sa niesol v znamení rôznych akcií a zvýhodnených ponúk pre zákazníkov, a všetko vyvrcholilo počas víkendu 22. a 23. 10., keď v centre Bratislavy premávala ružovo-zelená foodpanda električka, v ktorej nesedeli pasažieri, ale zamestnanci a influenceri foodpandy. Tí na každej zastávke, na ktorej táto nevšedná električka zastavila, vystúpili a každého, kto na nej stál, obdarovali. Ľudia, ktorí v tom čase čakali na svoj spoj na zastávkach, ako Námestie SNP, Obchodná ulica, Americké námestie či Trnavské mýto, tak mali o prekvapenie postarané. Balíčky, ktoré obsahovali jedlo či reklamné predmety, rozdávali okrem iného aj influenceri Mária Čírová, Lukáš Frlajs či Simona Malková, a ľudia stojaci na zastávkach mali možnosť sa s nimi odfotiť. O jedlo pre prekvapených pasažierov sa postarali partneri foodpandy, ako Burger King, Pizza Hut, Sushi time, Doris Cookies či Bageterie Boulevard. Akcia tiež bola spojená so súťažou, do ktorej sa mohol zapojiť každý, kto foodpanda električku počas tohto víkendu v uliciach Bratislavy stretol. Stačilo ju odfotiť, fotku uverejniť na Instagrame a označiť profil foodpandy. Traja výhercovia potom získali 20-eurový kupón na nákup jedla alebo donášku.

Foodpanda ako lovebrand

Originálna oslava a množstvo sprievodných akcií ukázali, že foodpanda vie, ako osloviť svojich verných, ale aj potenciálnych zákazníkov, a určite sa v nasledujúcich mesiacoch môžeme tešiť na ďalšie prekvapenia, a najmä na spoľahlivú službu, ktorá v tomto segmente na Slovensku začala meniť štandardy. Vo foodpande neplánujú poľaviť ani v ďalšom roku. „Naším cieľom je opätovné znásobenie počtu zákazníkov, ktorí si cez našu platformu objednávajú. Za rok chceme byť značkou, ktorá bude pevne usadená v podvedomí slovenských zákazníkov a bude prvou voľbou pri objednávaní nielen z reštaurácií, ale tiež nákupov do domácnosti,“ hovorí Daniel Ryška. A čo by foodpande do najbližších mesiacov zaželal? „Aby sa stala jedným z lovebrandov v rámci Slovenska.“ Pri vysokom štandarde doručovacích služieb, ktorý na našom trhu za posledné obdobie nastolila, by to nemal byť problém!

Značky: