Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Popredná technologická výskumná a poradenská firma Information Services Group (ISG) uznala líderské postavenie spoločnosti GlobalLogic v oblasti vývoja digitálnych riešení pre inteligentné podniky v súvislosti s technologickými inováciami.

V rebríčku ISG Provider Lens™ Digital Engineering Services 2024 U.S. ju spomedzi 41 poskytovateľov zaradila medzi lídrov vo všetkých hodnotených oblastiach: dizajn a vývoj, integrované zapojenie zákazníkov/užívateľov a skúsenosti, platformy a aplikačné služby. Informovali o tom vo svojej správe ISG Provider Lens™ Digital Engineering Services Report 2024.

Líder v oblasti inteligentnej digitálnej transformácie

Zrýchlený prechod firiem na digitálne vývojárske služby závisí podľa správy ISG od rastu ich generatívnych schopností v oblasti umelej inteligencie, agilných obchodných a pracovných postupov, integrácie medzi IT a OT a vývojom udržateľných produktov a procesov.

GlobalLogic v tomto smere pomáha klientom prechádzať zložitosťou inteligentnej digitálnej transformácie a dosahovať ich obchodné ciele práve vďaka rozsiahlym vývojárskym skúsenostiam v rôznych odvetviach a starším OT ponukám jej nadradenej spoločnosti Hitachi.

Ako uviedol Sumit Sood, Head of Engineering a COO spoločnosti GlobalLogic: „Firmy čoraz častejšie spolupracujú s vývojármi digitálnych riešení na tom, aby urýchlili svoj prechod k inteligentnému podniku. Uznanie spoločnosti GlobalLogic ako lídra v tomto segmente trhu posilňuje našu expertízu umožňujúcu klientom rozpoznať, čo je dôležité, a prejsť od pilotných projektov k škálovateľnému nasadeniu.“

Líder v oblasti vývoja produktov využívajúcich generatívnu AI

Prijatie generatívnej AI vo firmách, a to najmä v oblasti vývoja digitálnych produktov, bolo podľa ISG „opatrné a selektívne“. So 75 dokončenými a prebiehajúcimi projektmi má GlobalLogic bohaté skúsenosti s budovaním a integráciou verejne dostupných a na mieru vytvorených platforiem, aplikácií či modelov nevyhnutných pre podnikovú AI.

„GlobalLogic intenzívne pracuje na riešeniach využívajúcich umelú inteligenciu na zlepšenie CX a digitálnej podpory podnikania a na jej pozdvihnutie na vyššiu úroveň reakčnej schopnosti, zodpovednosti či autonómnych činností. Prostredníctvom operácií vychádzajúcich z údajov GlobalLogic pomáha svojim klientom nastaviť optimálne a efektívne obchodné procesy a dodávateľské reťazce,“ hovorí Tapati Bandopadhyay, Lead Analyst and Research Partner ISG.

Spoločnosť navyše nedávno oznámila spustenie jedinečnej platformyPlatform-of-Platforms“, prvej svojho druhu, na zjednotenie a industrializáciu riešení umelej inteligencie (AI) a generatívnej umelej inteligencie (GenAI) na podnikovej úrovni s dôrazom na zodpovednosť, spoľahlivosť a opätovnú použiteľnosť produktu.

Líder vo všetkých hodnotiacich oblastiach

V rebríčku ISG získala spoločnosť GlobalLogic uznanie lídra v štyroch oblastiach. Správa ISG v rámci nich ocenila najmä prístup zameraný na dizajn, ktorý cez služby od ideácie a stratégie až po dizajn a výskum a vývoj umožňuje integrovaný vývoj hardvéru/softvéru a nových produktov na báze údajov, pričom využíva možnosti rýchleho a agilného dizajnu, prototypovania a testovania kvality; odborné znalosti v oblasti umelej inteligencie na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti, ktorými poskytuje zákazníkom konkurenčnú výhodu; odbornosť v oblasti nastavenia obchodných služieb, technického dizajnu, získavania nových skúseností či využívania digitálnych ekosystémov, orchestračných platforiem a architektúry na báze mikroslužieb; ako aj diferencovanú ponuku služieb a zručností digitalizujúcich a modernizujúcich výrobný priemysel, vďaka ktorým sú jednotlivé oblasti prevádzky podnikov prepojenejšie, autonómnejšie a schopné samostatného rozhodovania či automatickej korekcie.

„Vďaka jedinečnému na zákazníka orientovanému biznis modelu, rozsiahlym schopnostiam a kvalifikovaným ľuďom pomáhame klientom vytvárať hodnoty prostredníctvom ich iniciatív digitálnej transformácie a podporujeme ich transformáciu na inteligentné firmy. To ešte viac umocňuje naše odhodlanie spolupracovať s klientmi a prinášať im spoľahlivé stratégie, ktoré im v konečnom dôsledku poskytujú vynikajúcu digitálnu skúsenosť,“ uviedol Sumit Sood.

Celú správu ISG Provider Lens™ Digital Engineering Services Report 2024 si môžete prečítať tu.

Značky: