Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

BMW sa po piatykrát vracia na podujatie Coachella kde oslavuje vo veľkom štýle uvedenie nového BMW XM Label Red (kombinovaná spotreba paliva: 1,7 – 1,6 litra/100 km, kombinovaná spotreba elektrickej energie: 34,5 – 33,0 kWh/100 km; kombinované emisie CO2: 39 – 35 g/km v cykle WLTP).

Spoločnosť stavia na úspechu svojej nedávno spustenej kampane „Dare to be you“, v ktorej sa pýta kultúrnych lídrov, ako sú supermodelka Naomi Campbell, britský grime umelec Skepta, nemecký rapper Apache 207, módny návrhár z New Yorku Bloody Osiris a profesionálny skateboardista Ishod Wair, aby vyjadrili, kým naozaj sú spolu s novým BMW XM (kombinovaná spotreba paliva: 1,7 – 1,6 litra/100 km; kombinovaná spotreba elektrickej energie: 34,5 – 33,0 kWh/100 km; emisie CO2 kombinovaná: 39 – 35 g/km v cykle WLTP).

BMW po úvodnom podujatí na Art Basel Miami Beach posúva kampaň do ďalšej fázy na podujatí Coachella. Medzinárodný mix nových talentov a známych mien poskytuje pre BMW XM nový kreatívny kontext. Interpreti ako Charli XCX, Earthgang a Uncle Waffles, ako aj nemecký rapper du jour Badmomzjay, držiteľka ceny Grammy Nija Charles a juhokórejský choreograf Leejung Lee zaznamenajú stretnutie s prvým elektrifikovaným vysokovýkonným modelom od BMW M GmbH vo vlastnom individuálnom štýle: Dare to be you (Odváž sa byť sám/a sebou). 

BMW v centre pozornosti, pretože pomáha formovať ducha doby

BMW má jasné poslanie: vytvoriť platformu, kde nám kultúrni priekopníci môžu definovať podstatu ich oblasti pôsobenia. Ako hovorí Stefan Ponikva, viceprezident Brand Communication, Brand Experience: „Naším cieľom v BMW je byť v centre kreatívneho diania. Chceme umožniť umelcom – hudobníkom, dizajnérom, hercom, tvorcom príbehov… – vyjadriť sa a komunikovať s BMW a prvým modelom BMW XM hneď od uvedenia na trh. Coachella je vynikajúca platforma, prostredníctvom ktorej môžete rozvíjať témy s talentovanými začínajúcimi umelcami, ako aj s etablovanými hviezdami.

Veľkolepé kulisy pre neuveriteľné obrázky

V Kalifornii sú opäť na programe fotografické a video stretnutia. A nie je to len prostredie festivalu Coachella, ktoré poskytuje inšpiratívne miesto pre jedinečné zábery. Medzi ďalšie lokality, ktoré ponúkajú spolutvorcom veľkolepé pozadie, patrí Invisible House – neviditeľný dom v národnom parku Joshua Tree. Budova bola navrhnutá tak, aby bola integrovaná do krajiny – až sa zdá, že splynula s okolitou púšťou. So svojou mimoriadnou polohou, minimalistickou architektúrou a zrkadlovými sklenenými plochami, ktoré úplne pokrývajú exteriér, je Invisible House fascinujúcim pohľadom, ktorý podnecuje kreativitu a je ideálnym miestom na emocionálne pútavú prezentáciu nového BMW XM.

Expresívny dizajn BMW XM – s odvážnymi líniami, mohutnými proporciami Sports Activity Vehicle a výrazným štýlom prednej časti, doplnený o osvetlenú mriežku chladiča BMW Iconic Glow – vyjadruje autoritatívny charakter automobilu a zaručuje plnú pozornosť okoloidúcich, a to aj v statickej polohe vozidla.  Systém pohonu M HYBRID, ktorý pozostáva z agregátu V8 a elektromotora s celkovým výkonom 480 kW/653 k, sa spája s technológiou podvozku špecifickou pre BMW M a pre optimálnu kombináciu dynamiky, obratnosti a precíznosti.

Nové BMW XM sa bude vyrábať v závode BMW Spartanburg v USA spolu so všetkými ostatnými vysokovýkonnými modelmi zo segmentu BMW X. Od augusta 2023 tam bude z výrobnej linky schádzať aj nové špičkové BMW XM Label Red. BMW XM Label Red so špeciálnou verziou nového plug-in-hybridného systému pohonu a s kombinovaným výkonom 550 kW/748 k bude najvýkonnejším sériovo vyrábaným vozidlom v histórii BMW M GmbH.

Značky: