Pri hľadaní inšpirácie a intenzívnej výmeny názorov s opinion leaders  a vizionármi z rôznych spoločenských oblastí vstupuje BMW Group do spolupráce s jedným z najvýznamnejších hráčov nielen amerických kín. Herec Christoph Waltz preberá úlohu spolutvorcu prémiovej značky BMW. Na začiatku partnerstva zohral Waltz ústrednú úlohu pri svetovej premiére dizajnu BMW iX. Budúci model BMW Group oslávil svoju premiéru v rámci projektu #NEXTGen 2020.

Vďaka tohtoročnému #NEXTGen, viacdennému digitálnemu podujatiu vysielanom na www.bmw.com/NEXTGen, poskytuje BMW Group nielen výhľad na budúcu individuálnu mobilitu, ale aj vzrušujúci pohľad na to, ako sa vyvíjajú modely a technológie, s ktorými spoločnosť významne riadi a formuje súčasnú transformáciu automobilového priemyslu. Za účelom hlbšieho porozumenia zajtrajším potrebám, želaniam a trendom spolupracuje BMW Group s priekopníkmi a mysliteľmi z rôznych oblastí, ako sú počítačové technológie a elektronické hry, móda a šport, ekológia a spoločenské vedy, ako aj hudba, film a ďalšie kultúrne disciplíny.

Dialóg s Christophom Waltzom, ktorý bol ocenený Oscarom za herecké úspechy vo filmoch „Inglorious Bastards“ (2009) a „Django Unchained“ (2012), inicioval Oliver Zipse, predseda predstavenstva spoločnosti BMW AG. Vyzval herca, aby vstúpil do kritického dialógu s dizajnérmi, vývojármi technológií a odborníkmi na stratégie z BMW Group. Dôraz bol kladený na dizajn BMW iX, súčasné inovačné oblasti BMW Group a všeobecné podmienky, za ktorých sa bude individuálna mobilita v budúcnosti rozvíjať.

„Diskusie s Christophom Waltzom pred prípravou # NEXTGen 2020 o budúcich technológiách, spoločenských zmenách a budúcnosti radosti z jazdy boli veľmi inšpiratívne. Svojou otvorenosťou, pragmatizmom a určitou mierou netrpezlivosti nám dal nové perspektívy. Teší ma, že sme vyhrali spolutvorcu v osobe Christopha Waltza, ktorý nás bude znova a znova vyzývať svojimi úvahami a myšlienkami,“ hovorí Oliver Zipse.

Pokiaľ ide o automobily, Christoph Waltz oceňuje prémiovú kvalitu, technologickú precíznosť a zmysel pre detail. Obzvlášť sa zaujíma o udržateľný charakter vysoko kvalitných a obnoviteľných výrobkov. Aktér sa ale tiež intenzívne zaujíma o ekologický aspekt technológie udržateľných pohonov so zreteľom na ochranu klímy a šetrenie zdrojov. Preto s veľkým záujmom sleduje vývoj v oblasti elektrickej mobility.

Christoph Waltz sleduje najnovší vývoj v technologických oblastiach elektrickej mobility, vytvárania sietí a automatizovaného riadenia. „Som nadšený z každého nového technologického impulzu, ktorý nepochádza zo Silicon Valley, ale z Európy, a rád by som toho videl viac,“ hovorí Christoph Waltz. „To, čo som sa mohol naučiť v BMW v tejto oblasti, na mňa veľmi urobilo veľký dojem. BMW Group je spoločnosť, ktorá má na jednej strane udržiavanú tradíciu, ale zároveň je mimoriadne zameraná na budúcnosť.“

Značky: