Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

TULIP je už osem rokov etablovaným slovenským vývojárom dochádzkových systémov. Má riešenia pre bežné kancelárske firmy, ale aj pre dochádzku reťazcov. Po ôsmych rokoch bol čas na zmenu a technologický skok. Samostatný vývojový tím vyše roka pracoval na novom dochádzkovom systéme, postavenom na najnovších technológiách.

Dochádzka Heron je ľahkou, mobilnou evidenciou pracovného času a absencií. Poskytuje vysoké zabezpečenie dát a súlad s legislatívou. Pre každého záujemcu je teraz na 30 dní zadarmo.

„Chceli sme, aby bol Heron rýchlejší, modernejší a cenovo dostupnejší ako náš vlajkový produkt TULIP. Oba sú stále hlavnými produktami. Ale zatiaľ, čo TULIP je širokospektrálny systém s mnohými HR modulmi okrem dochádzky, Heron sa bude aspoň spočiatku zameriavať len na dochádzku zamestnancov. Pôjde o jednoduchý systém pre akýkoľvek typ spoločnosti,“ vraví Dušan Rehák, produktový otec Heronu.

Dušan Rehák, TULIP Heron
Dušan Rehák, TULIP Heron

V Herone bude mať HR zamestnanec plnú kontrolu nad systémom, nebude potrebné sa obracať na TULIP tím v prípade väčších zmien v nastaveniach. HR sa stáva úplným administrátorom firemného dochádzkového systému. Zmeny sú aj vo vzhľade, hoci, ako vraví Dušan Rehák: „Pri Herone sme ponechali tmavý dizajn, rovnako ako je to v TULIP-e. Je to náš poznávací znak, nebudeme ho meniť. Nechceme byť ďalším v zástupe dochádzkových systémov s podobným rozhraním. TULIP je iný a aj jeho 2.0 verzia – TULIP Heron – sa drží toho, čo nás robí odlišnými. Akurát s vylepšenou technológiou.

Žiadne pípače, čistá evidencia online

Napriek mýtu o tom, že kvôli súladu s legislatívou potrebujete na evidenciu dochádzky zamestnancov monitorovací systém, TULIP sa ani tentokrát nerozhodol pre hardvérové riešenie. „Občas sa ešte stále vyskytne takáto požiadavka, ale aj pre TULIP Heron sme to zamietli. Nebudeme  predávať žiadne terminály, čipové karty alebo biometrické skenery. Nie sme skrátka vhodný dodávateľ pre tento typ požiadavky. Ak potrebujete evidovať dochádzku zamestnancov nech pracujú odkiaľkoľvek, ich absencie a dostať bezchybné záznamy kvôli výstupom pre mzdy, vtedy je pre vás Heron vhodný,“ vraví Dušan Rehák. Typicky požadujú „pípače“ hlavne výrobné podniky, kde je táto požiadavka pochopiteľná. Kancelárske firmy však majú alternatívy, ktoré sú pre firmu aj pre zamestnancov pohodlnejšie a vhodnejšie. Práve TULIP Heron je jednou z nich. Zamestnanec si v ňom navyše vie sám prispôsobiť svoj účet. Vizuál úvodnej obrazovky si upraví na mieru podľa funkcií a typu absencií, ktoré najčastejšie používa.

TULIP Heron je na trhu od mája a už teraz ho český web Business IT zaradil do výberu Pozoruhodný produkt roku 2024. 

Viac informácií o TULIP Heron nájdete na našom webe https://tulipize.sk/dochadzka-heron/

Značky: