Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Radosť z jazdy bez lokálnych emisií nikdy nebola väčšia ako v úplne prvých modeloch BMW iX a BMW i4. K debutu najnovších plne elektrických modelov sa dokonale hodí  skladba Higher Power od britskej skupiny Coldplay. Najnovší singel tejto štvorice môžete počuť v televíznych reklamách, ktoré spúšťajú celosvetovú komunikačnú kampaň pre tieto dva nové modely. Text „This joy is electric“ (Táto radosť je elektrická) je ich dokonalým vyjadrením. Pieseň pre novú éru individuálnej mobility je začiatkom dlhodobej spolupráce BMW so skupinou Coldplay.

Hudobnú skupinu Coldplay tvoria Chris Martin, Jonny Buckland, Will Champion a Guy Berryman. V roku 2014 končili svoje turné Ghost Stories Tour koncertom v priestoroch BMW Welt v Mníchove pred 1 500 fanúšikmi. Na základe vtedy uzatvoreného kontraktu bolo teraz založené kreatívne spojenie medzi výrobcom prémiových vozidiel a skupinou, ktorá dosiahla úspech v hitparádach po celom svete. Spoločnou črtou je najmä záujem o trvalú udržateľnosť v rôznych oblastiach života.

„Už v úvodných rozhovoroch sme si rýchlo uvedomili, že Coldplay a BMW majú mnoho spoločných cieľov, ktoré ďaleko presahujú marketing,“ hovorí Jens Thiemer, senior viceprezident pre zákazníkov a značku BMW. „Na základe toho sme vytvorili skutočné spoločné dielo, v ktorom skupina aktívne prispela svojimi myšlienkami a postojom k zameraniu našej kampane na nové modely BMW iX a BMW i4.“

Vďaka spoločnému uvedomeniu si trvalej udržateľnosti sa odštartoval tvorivý proces medzi značkou BMW a britskými hudobníkmi, ktorého výsledkom budú neskôr v tomto roku ďalšie spoločne vytvorené prvky.

Premiéra modelov BMW iX a BMW i4 je pre automobilku BMW Group dôležitým míľnikom v súčasnej fáze transformácie smerom k elektrickej mobilite. Spoločnosť očakáva, že 50 percent globálneho predaja vozidiel bude v roku 2030 tvoriť predaj plne elektrických modelov. Hudobníci z Coldplay hľadajú inovatívne spôsoby, ako spojiť ich popularitu a vystúpenia pred tisíckami nadšených fanúšikov s pozitívnym dopadom a ohľadom na trvalú udržateľnosť. Skupina hovorí: „Sme hrdí na naše partnerstvo s BMW. Je súčasťou našej snahy urobiť všetko, čo robíme, tak udržateľným, ako je len možné. Technológia, ktorú BMW používa vo svojich elektrických automobiloch, dokáže zásobovať naše živé vystúpenia takmer výlučne energiou z obnoviteľných zdrojov.“

Skupine Coldplay sa premiérou svojej novej skladby Higher Power podarilo prekonať zvyčajné hranice hudobného priemyslu. Minulý mesiac mala pieseň Higher Power premiéru vo vesmíre. Prvýkrát ju pustil francúzsky astronaut Thomas Pesquet na Medzinárodnej vesmírnej stanici. Krátko na to skupina odohrala svoje prvé živé vystúpenie v roku 2021 pre pozemské publikum na festivale v Glastonbury.

Spustením kampane na modely BMW iX a BMW i4 si fanúšikovia po celom svete môžu užívať zvuk Higher Power. „A to je len začiatok,“ oznamuje Stefan Ponikva, viceprezident BMW pre komunikáciu značky a zážitok značky. „Už teraz sa tešíme na realizáciu vzrušujúcich projektov zameraných na trvalú udržateľnosť a to aj v intenzívnej a výdatnej spolupráci so skupinou Coldplay.

 Spot spojený so skladbou

 

 

Značky: