Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Home Credit spúšťa novú televíznu kampaň zameranú na podporu značky a jej vlajkového produktu Flexibilnej pôžičky na kartu. Nové televízne spoty nadväzujú na predchádzajúcu komunikáciu. V hlavných úlohách opäť vystupujú klienti. Tentokrát v nových spotoch rezonuje odkaz, že je nutné dobre si vybrať nielen to, na čo peniaze použijú, ale aj samotnú pôžičku, vďaka ktorej si môžu svoj nákup financovať.

Hrdinami kampane „Úsmevy“ sú klienti spoločnosti Home Credit, ktorí si dobre vybrali nielen nový bicykel, kuchynskú linku či kúpeľňu, ale aj úver.

„Vyobrazené situácie opäť vychádzajú z reálneho života. Ľudia najčastejšie využívajú naše pôžičky práve na zlepšenie svojho bývania alebo na nákup rôzneho vybavenia. V nových spotoch sa snažíme divákov upozorniť na to, že pri plnení svojich snov je dôležité nielen len to, akú skvelú vec si za požičané peniaze kúpia, ale aj to, akou pôžičkou budú tento nákup financovať,“  hovorí Milan Cáder, riaditeľ marketingu a produktov spoločnosti Home Credit.

Samotné spoty vyzerajú takto:

Home Credit – Flexibilná pôžička – Bicykel 15s

Home Credit – Flexibilná pôžička – Pena 15 s

Home Credit ponúka alternatívu k bankovým úverom a vždy sa snaží spotrebiteľom pridať niečo navyše. V prípade Flexibilnej pôžičky na kartu je to práve flexibilné splácanie, pri ktorom môže klient každý mesiac posielať inú výšku splátky, odklady splátok a možnosť opätovného čerpania už splatených peňazí.

Kampaň sa začína vysielať na slovenských televíznych kanáloch Markíza Group v prvej polovici júla tohto roka. Nové spoty sa už vysielajú aj v Českej republike. Home Credit na príprave kampane spolupracoval so zlínskou IS Produkce, spoty režíroval Jan Bártek. (https://isprodukce.cz/reziser/jan-bartek/)

Značky: