Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila spoločnosti Lenovo na Slovensku cenu Slovak Superbrands Award 2017.
Ziskom ocenenia sa Lenovo zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia vyjadril nadšenie zo zisku ocenenia: „Slovak Superbrands je prestížne ocenenie a v silnej konkurencii na spotrebiteľskom trhu ho Lenovo získava druhý rok po sebe. Je odrazom vnímania značky zákazníkmi, čo je tá najhodnotnejšia odozva. Na jednej strane podporená inovatívnymi produktami a na druhej vynikajúcou prácou lokálneho obchodného a marketingového tímu. Aj podľa štatistík je Lenovo na slovenskom trhu už dlhodobo jasným lídrom v predaji osobných počítačov a tabletov. Veľmi dôležitý je pre nás trh so smartfónmi, kde v každom kvartáli roku 2016 sme mali najrýchlejší medziročný nárast predaja. Najdôležitejším kritériom úspechu je spokojnosť zákazníka a toto prestížne ocenenie úspech značky Lenovo na slovenskom trhu podčiarkuje.“
Spoločnosť Lenovo neustále inovuje svoje produkty, načúva potrebám fanúšikov a prináša nové technologické riešenia v súlade so sloganom #DifferentIsBetter. Výsledkom sú produkty, ktoré v sebe spájajú špičkové technológie vyhovujúce individuálnym potrebám zákazníkov.