Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Od náradia pre domácich majstrov, produkty pre záhradu až po príslušenstvo: PARKSIDE si pravidelne získava priazeň svojich zákazníkov vysokou kvalitou, výkonnými nástrojmi a bezkonkurenčným pomerom ceny a výkonu. Značka pre domácich majstrov si urobila meno predovšetkým v oblasti projektov DIY (urob si sám). To sa odráža aj na predajných číslach: Euromonitor International ocenil PARKSIDE ako najpredávanejšiu značku pre domácich majstrov v Európe.

PARKSIDE si pravidelne získava priazeň svojich zákazníkov výkonnými výrobkami a bezkonkurenčným pomerom ceny a výkonu. Svojím neustále sa vyvíjajúcim portfóliom výrobkov v oblasti dielenského vybavenia, DIY a záhrady ponúka značka pre domácich majstrov vhodné náradie pre každý projekt.

Značka PARKSIDE ocenená organizáciou Euromonitor International

PARKSIDE sa od 1. mája 2024 môže pýšiť ocenením od organizácie Euromonitor International ako najpredávanejšia DIY značka v Európe[1].

Euromonitor International, celosvetovo popredný poskytovateľ pre globálne Business Intelligence, analýzy trhu a informácie pre spotrebiteľov, stanovuje vzhľadom na hodnoty maloobchodných tržieb predajovo silné značky v rôznych segmentoch. V roku 2023 bola značka PARKSIDE na základe štúdie realizovanej v marci 2024 vyhodnotená ako jednotka spomedzi DIY značiek v Európe. DIY sa tu definuje ako kombinácia ručného a elektrického náradia, železiarskeho tovaru, iných výrobkov pre domácich majstrov, záhradného náradia a záhradného príslušenstva. To sú oblasti, ktoré sa budú v prípade PARKSIDE s neustále sa rozrastajúcim portfóliom výrobkov ďalej rozširovať aj v tomto roku.

Máš na to „víťazné náradie“

Nezáleží na tom, či si profesionál, alebo nováčik: Vysokou kvalitou, neustále sa rozrastajúcim sortimentom a samozrejme atraktívnym dizajnom ponúka PARKSIDE pre každého to pravé. Pretože na každom pláne je najkrajšie to, keď ho človek vezme do vlastných rúk. Spoločnou kampaňou 2023 s Arnoldom Schwarzeneggerom sa značke PARKSIDE podarilo motivovať viac zákazníkov a upozorniť na celý segment DIY značky PARKSIDE.

Výrobky značky PARKSIDE dosahovali úspechy aj v niektorých testovacích hodnoteniach. Vďaka oceneniu ako najpredávanejšej DIY značky v Európe od Euromonitor International je teraz ešte jasnejšie, že úsilie pri vývoji produktov prináša svoje ovocie.

Portfólio výrobkov sa bude ďalej rozširovať aj v tomto roku. Okrem rozširovania sortimentu o záhradné výrobky z radu PARKSIDE ECO LINE a zaujímavé výrobky v oblasti zavlažovania, pestovania a starostlivosti o záhradu sú na pláne ďalšie produktové novinky aj v oblasti dielne, PARKSIDE Performance a DIY. Tieto budú k dispozícii ako obvykle stacionárne aj online v obchodoch Lidl a Kaufland.

Ďalšie podrobnosti o našich highlightových výrobkoch včas oznámime prostredníctvom tlačových správ a mailingov k príslušným témam.

Ďalšie tipy a kreatívne DIY nápady nájdeš na https://parkside-diy.com/sk.

Plánujete porovnávací test alebo chcete získať osobnú predstavu o značke PARKSIDE? Na požiadanie vám radi poskytneme zariadenia na otestovanie.


[1] Zdroj: Euromonitor International Limited; z hľadiska hodnoty maloobchodného predaja (RSP) v roku 2023 na základe vlastného výskumu uskutočneného v marci 2024. Domáce majstrovanie je definované ako kombinácia ručného náradia, elektrického náradia, hardvéru, ostatných domácich potrieb, záhradného vybavenia, kvetináčov a sadeníc.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.