Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Mediálna agentúra Mediaplus (člen spoločnosti Group One) uvádza na trh inovatívnu iniciatívu, ktorá umožňuje značkám realizovať klimaticky neutrálne reklamné kampane. Program Green GRP, ktorý používa BMW Slovenská republika, je jedným z prvých programov na Slovensku na vypočítanie uhlíkovej stopy mediálnych aktivít a hodnotenia ich nákladov. Projekt spoločne realizujú spoločnosti Mediaplus a automobilová značka BMW (člen spoločnosti BMW Group).

Spoločnosť Mediaplus prináša na Slovensko Green GRP – celosvetovú iniciatívu vytvorenú spoločnosťou Mediaplus International. Vďaka tejto iniciatíve môžu značky znížiť svoju uhlíkovú stopu a zároveň sa v tomto odvetví stať ambasádormi proekologického prístupu. Projekt sa v novembri začne mediálnou kampaňou zameranou na nové elektrické modely BMW iX a BMW i4.

Na základe údajov zhromaždených od značiek a médií náš partner ClimatePartner vypočítava pomocou softvéru využívajúceho cloud uhlíkovú stopu. Následne inzerent akceptuje náklady a spoločnosť ClimatePartner zariadi kompenzáciu pomocou vopred vybraného projektu na zníženie uhlíkovej záťaže. Kampaň je vďaka tomu už od začiatku klimaticky neutrálna” – uviedla Katarzyna Łukasiewicz, vedúca medzinárodnej komunikácie v spoločnosti Mediaplus.

Mediálne aktivity, na ktoré sa vzťahuje Green GRP, získavajú certifikáciu a označenie  Klimaticky neutrálna reklamná kampaň, ktoré môžu značky používať vo svojej komunikácii. Tieto typy iniciatív sa pre zákazníkov stávajú čoraz dôležitejšie. Podľa prieskumov spoločnosti YouGov má takmer polovica publika pozitívny pocit zo spoločností, ktoré sú zapojené do projektov trvalej udržateľnosti.

V najbližších mesiacoch sa k projektu Green GRP zapoja aj ďalšie krajiny z regiónu strednej a juhovýchodnej Európy, v ktorých pôsobí automobilka BMW. Spoločnosť BMW takto zníži uhlíkovú stopu svojej reklamnej kampane na elektrické modely BMW iX a BMW i4.

„Dôveryhodnosť našich iniciatív v oblasti trvalej udržateľnosti je pre nás mimoriadne dôležitou záležitosťou – spoločnosť BMW Group ju stavia do centra svojej firemnej kultúry. Sme radi, že môžeme lokálne podporovať našu globálnu stratégiu znižovania našej uhlíkovej stopy a určovať trendy na slovenskom trhu. Projekt Green GRP perfektne dopĺňa uvedenie elektrických modelov BMW iX a BMW i4 na trh. Tieto vozidlá boli od fázy návrhu, výroby až po konečný výber materiálov postavené tak, aby splnili jeden cieľ – vytvoriť nové trendy smerom k mobilite s nulovými emisiami. Dúfam, že ostatné značky budú náš príklad nasledovať a spoločne budeme zmenou, ktorá sa očakáva od našich klientov a životného prostredia” – dodáva Oliver Rademacher, generálny riaditeľ spoločnosti BMW Slovenská republika.

Spoločnosť BMW Group zníži svoju uhlíkovú stopu do roku 2030

Spoločnosť BMW Group sa už roky zaoberá vývojom trvalo udržateľných automobilových riešení s nulovými emisiami. BMW Group je jedným z prvých výrobcov automobilov, ktorý vo svojom dodávateľskom reťazci stanovil konkrétne ciele pre zníženie uhlíkovej stopy do roku 2030.

Spoločnosť sa aktívne hlási k dodržiavaniu záverov Parížskej klimatickej dohody, k spomaľovaniu globálneho otepľovania a znižovaniu emisií CO2. Stratégia bude pokrývať celý životný cyklus produktu, od dodávateľského reťazca, po výrobu, cez fázu používania až po ďalšie využitie. Spoločnosť má ambíciu stať sa jedným z trvalo najudržateľnejších prémiových výrobcov v oblasti individuálnej mobility a z dlhodobejšieho hľadiska do roku 2050 je jej cieľom vytvoriť klimaticky neutrálny obchodný model pokrývajúci celý dodávateľský reťazec.

Group One

Pripojenie sa k programu Green GRP je ďalším krokom spoločnosti Group One k podpore trvalo udržateľného podnikateľského prístupu v slovenskom mediálnom svete. A navyše, na začiatku roku 2020 začala spoločnosť Group One spolupracovať s Oxygen City – jednou z prvých mestských čističiek vzduchu na svete.

Prvé modely BMW iX a BMW i4 a spoločná globálna kampaň v rytme nového hitu skupiny Coldplay

Radosť z jazdy bez lokálnych emisií nikdy nebola väčšia ako v úplne prvých modeloch BMW iX a BMW i4. K debutu najnovších plne elektrických modelov sa dokonale hodí  skladba Higher Power od britskej skupiny Coldplay. Najnovší singel tejto štvorice môžete počuť v televíznych reklamách, ktoré spúšťajú celosvetovú komunikačnú kampaň pre tieto dva nové modely. Text „This joy is electric“ (Táto radosť je elektrická) je ich dokonalým vyjadrením. Pieseň pre novú éru individuálnej mobility je začiatkom dlhodobej spolupráce BMW so skupinou Coldplay.

Spot spojený so skladbou si môžete pozrieť tu:

Značky: