Šialenosť okolo Minecraftu neutícha, dočká sa uvedenia aj na čínskom trhu.

Microsoft, ktorý kúpil Mojang za 2,5 mld. USD, chce rozšíriť svoju hru aj do Číny. Už teraz má hra viac ako 100 mil. hráčov. Tento trh je vždy spájaný s očakávaním, ako vlastne bude hra vyzerať v tejto krajine. Autori neraz musia upraviť obsah hry a poskytnúť obsah tak, aby spĺňal legislatívne náležitosti tejto komunistickej krajiny. Toto nie je len domnienka na základe predchádzajúcich skúseností. Samotný Mojang potvrdil, že počíta s potrebou úpravy obsahu pre špecifické trhy. Aké úpravy budú nevyhnutné, je ešte zavčasu odhadovať.

2014-08-19_1654248024617_lrg_nowat

Zatiaľ nie je známy termín uvedenia Minecraftu v Číne, no už teraz je dohodnutý 5-ročný kontrakt s TOP čínskou NetEase. Tá by sa mala starať o distribúciu hry pre PC a v tejto krajine o giganta na poli internetových služieb.

Zdroj: TechCrunch

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.