Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Súčasťou modelovej ofenzívy BMW budú aj prepracované aktivity a nové formy prítomnosti značky v luxusnom segmente.

Tradičného lídra, limuzínu BMW radu 7, doplnia novinky, ktoré sa čoskoro dostanú na trh. O výnimočné obohatenie luxusného segmentu sa postarajú modely BMW radu 8, BMW X7 ako aj BMW i8 a prichádzajúci model BMW i8 Roadster. Ide o automobily, ktoré vedia osloviť srdcia a prirodzene obohacujú životný štýl svojich majiteľov o autentické a silno emotívne zážitky. Identita a charizma elitných modelov značky BMW sa odrážajú aj v upravenom logu. To prichádza v čierno-bielej verzii a po prvý raz v 100-ročnej histórii spoločnosti sa po obvode nachádza jej názov v plnom vypísanom znení „Bayerische Motoren Werke”. Nový prístup pre modely luxusného segmentu sa po prvý raz predstaví na frankfurtskom autosalóne IAA 2017. Koná sa 14. – 24. septembra 2017.

Klasická zdržanlivá estetika a plný názov spoločnosti v logu pripomínajú neopakovateľnú históriu značky BMW. Odvaha predstaviť samostatné výnimočné riešenia a štúdie ako aj schopnosť prijať výzvy a vysporiadať sa s nimi tak, že značku posilnia, to sú výrazné charakterové znaky zakorenené v dedičstve značky BMW. Tento prístup zahrňuje všetko od prvého leteckého motora, ktorý pokoril a stanovil svetový rekord v dosiahnutej letovej výške, až po predstavenie značky BMW i. Osvedčil sa ako recept na úspech. Treba k nemu však pridať aj vášeň spoločnosti, odhodlanie a schopnosť predstaviť budúcnosť a preniesť ju do súčasnosti. Tieto prvky sa nachádzajú aj v životnom štýle cieľovej skupiny. Jej členovia sú zvyknutí skúšať nové veci, postaviť sa do čela objaviteľov a vykročiť sa svoju vlastnú, nezávislú cestu životom.

„Pre týchto ľudí predstavuje život schopnosť vyťažiť maximum z každého momentu a užiť si ho naplno,” vraví Hildegard Wortmann, senior vice president značky BMW. „Ich snahou je zmocniť sa každého momentu a prežiť ho naplno.”

Nezávislá priekopnícka duša tvorí progresívny luxus.

Luxus predstavuje v automobiloch ovocie nespočetného vývoja a skúseností z viacerých oblastí. Autentický, presvedčivý a predovšetkým moderný luxus čerpá zo studne tradície a priekopníckeho ducha. Je založený na rokoch skúseností, hlbokých vedomostiach a na talente prinášať inovácie. Vlajkové modely v ponuke značky BMW stelesňujú nové poňatie a vnímanie luxusu ako spojenia emócií inšpirovaných krásou a radosti z jazdy s pocitom slobody a sebavedomej individuality.

Prichádzajúci rozvoj konceptu luxusu sa úzko spája s modelovými radmi, ktoré v portfóliu značky BMW nosia označenie 7 a 8. Luxusná limuzína BMW radu 7 už 40 rokov slúži ako vzor exkluzívnej radosti z jazdy a neopakovateľného štýlu značky. Neoddeliteľnou súčasťou modelovej ponuky je aj priekopnícke, dynamické a inovatívne využitie tvarov a sily technologického progresu. Na týchto základoch stojí aj fascinácia modelom BMW radu 8, pričom jeho vznik sa datuje do roku 1989. Nové BMW radu 8 stelesňuje eleganciu, dynamiku a luxus v podobe nadčasového kupé značky BMW. Medzi tým sa nabíjateľný plug-in hybridný model BMW i8 postaral o napísanie prvej kapitoly o budúcnosti športových automobilov. Progresívny charakter aktuálneho modelového portfólia luxusných modelov značky BMW umocňujú aj inovácie založené na prelomových výsledkoch technického vývoja a pokroku ako používanie karbónových vlákien vo veľkosériovej výrobe, diaľkovo ovládané parkovanie či BMW laserové svetlá.

Inšpirujúce zážitky, výnimočné životné momenty.

Značka BMW zameriava svoju pozornosť na neustále rozvíjanie vzťahov so zákazníkmi ako aj na vytváranie stále nových zážitkov, emócií a na ponuku pripravenú presne na mieru konkrétnych záujemcov. Záujmom značky je každý deň poskytnúť zákazníkom špeciálny zážitok spojený s mobilitou a s ponukou jedinečných a stále zlepšovaných služieb. Najbližšie vytvárané služby budú niečo ako súčasť prenájmu vozidiel podľa aktuálnych a individuálnych potrieb a požiadaviek klientov. Ich súčasťou budú aj špeciálne služby rozšírenej mobility, ktoré majiteľom luxusných vozidiel poskytnú neprekonateľnú flexibilitu a slobodu. To napríklad znamená, že ak majiteľ BMW radu 7 potrebuje dodatočnú prepravnú kapacitu, môže prestúpiť priamo do BMW X7. A pokiaľ si chce užiť víkend plný radosti zo športovej jazdy, bude mu k dispozícii BMW radu 8. To znamená, že kedykoľvek dostane pridanú hodnotu v podobe emócií nielen z jazdy vo vlastnom vozidle, ale aj prostredníctvom služieb navrhnutých na vytvorenie nových zážitkov.

Modelovú ponuku modelov značky BMW a služieb pre celosvetovo rastúci luxusný segment doplní množstvo jedinečných zážitkov. Inšpiráciu načerpajú z požiadaviek moderných celosvetovo pôsobiacich cieľových skupín, ktoré ďaleko presahujú radosť z jazdy vo vozidle. Program BMW i Pure Impulse Experience pre majiteľov vozidiel BMW i8 otvoril dvere k viacerým nezabudnuteľným kultúrnym, spoločenským a cestovateľským zážitkom. Od exkluzívnych prehliadok a gala večerí v reštauráciách ocenených hviezdičkami Michelin až po návštevu odovzdávania cien Grammy v Los Angeles, prehliadky umenia Art Basel v Hong Kongu či konských dostihov White Turf vo švajčiarskom stredisku St. Moritz.

Zámer spoločnosti predpokladá vytvorenie výnimočného zážitku zloženého z mobility a z vášne typickej pre značku BMW. Chce tak podporiť najvýraznejšiu modelovú ofenzívu v luxusnom segmente vo svojej histórii. „Vytvárame luxusné prostredie jedinečných služieb a zážitkov, ktoré sa spájajú s kompletnou ponukou luxusných modelov. Vďaka tomu zažijú naši zákazníci výnimočné a nezabudnuteľné spomienky a momenty,” vysvetľuje Wortmann.

Intenzívna snaha značky BMW o vytváranie silných emócií sa prejavila aj v tom, že takéto zážitky pripravuje aj svojím zákazníkom a priaznivcom. Stačí si len zobrať napríklad BMW Art Car Collection, celosvetovo bezkonkurenčnú zbierku „umeleckých diel na kolesách”. Od roku 1975 sa renomovaní umelci z celého sveta snažia pretvárať sériovo vyrábané aj pretekárske modely značky na mimoriadne obdivované muzeálne umelecké artefakty. O výnimočnosti zbierky BMW Art Car Collection svedčí aj to, že mnohé z jedinečných kúskov nemali svoju premiéru na vernisážach medzi stenami múzeí, ale na otvorených priestranstvách pretekárskych okruhov.

Priestory nezabudnuteľných momentov a exkluzívnych zážitkov sú ideálnymi miestami na kontakt značky BMW s potenciálnymi novými zákazníkmi. A teda aj ideálnou scénou na predstavenie novej kategórie produktov. „BMW sa musí vyskytovať na miestach, kde si svoj voľný čas užíva cieľová skupina klientov so záujmom o luxusný segment,” dodáva Wortmann. „V tom prípade potom nie sme iba výrobcom automobilov, ale stávame sa partnerom, ktorý rozumie luxusnému životnému štýlu a patrí medzi prirodzených členov tohto sveta.”

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.