Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ESET, líder v proaktívnej ochrane pred internetovými hrozbami s viac než 20-ročnou históriou, dnes spúšťa nový web svojej nadácie – www.nadaciaeset.sk, cez ktorý môžu organizácie jednoduchšie žiadať o finančný príspevok.

Na novom webe sa zároveň nachádza aj transparentný prehľad iniciatív a programov, ktoré doteraz Nadácia ESET podporila. Od začiatku svojej činnosti v roku 2012 už prerozdelila finančnú podporu vo výške viac než milión eur.

Podpora projektov schvaľovaných správnou radou Nadácie ESET sa primárne týka oblasti vzdelávania, ochrany zdravia a poskytovania sociálnej pomoci, ako aj ďalších tém, ako napríklad projektov občianskej spoločnosti a ochrany kultúrnych hodnôt. Toto sú totiž hlavné oblasti zamerania nadácie, ktorej polovica rozpočtu smeruje do rozvoja vzdelávania na Slovensku.

Nadácia ESET súčasne spúšťa aj pilotný ročník Zamestnaneckého grantového programu, prostredníctvom ktorého chce motivovať svojich 600 zamestnancov na Slovensku k dobrovoľníctvu a podpore verejnoprospešných aktivít. V priebehu roka 2016 tak navyše podporí celkovou sumou 30-tisíc eur verejnoprospešné projekty, do ktorých „eseťáci“ aktívne vkladajú svoj čas a nefinančnú pomoc.

„Viacero ľudí v bratislavskom a košickom ESETe sa vo voľnom čase venuje dobročinným alebo verejnoprospešným aktivitám. Finančným príspevkom vybraným projektom chceme znásobiť ich pomoc smerovanú tam, kde je potrebná a kde bude dobre využitá,“ vysvetľuje Miroslav Trnka, spolumajiteľ spoločnosti ESET a zároveň predseda správnej rady Nadácie ESET. „Vždy sme sa pre ESET snažili získať najväčšie talenty. Vieme, že naši zamestnanci nie sú iba dobrými odborníkmi, ale aj dobrými ľudmi – aj pre nich je Nadácia ESET,“ dodal Miroslav Trnka.

Nadácia ESET zároveň na svojom webe predstavila svoje nové logo v tvare srdca, ktorého autorom je Julo Nagy, grafický dizajnér a zakladateľ štúdia Calder Design Community, v ktorom vzniklo aj pôvodné logo spoločnosti ESET. To firma s miernymi zmenami používa dodnes. „Pôvodné logo ESETu v tvare kapsuly sme zmenili na srdce. Symbolika spočíva jednoducho v tom, že nadácia je srdcovou záležitosťou „eseťákov“, ktorí sa chcú o svoje srdce podeliť a podporovať ľudí, ktorí podporu naozaj potrebujú,“ vysvetľuje Nagy, ktorý stojí aj za vizuálom bratislavskej galérie Nedbalka a kníhkupectiev Artforum a Martinus.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.