Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Odborná porota magazínu Global Finance udelila Tatra banke dve významné ocenenia: Najlepší dizajn webovej stránky na svete a Najlepšie digitálne bankovníctvo v strednej a východnej Európe. Tatra banka tak rozšírila svoju zbierku ocenení z júla, ktorých súčasťou je aj prestížny titul Najlepší na sociálnych sieťach v strednej a východnej Európe.
„Dnes už si málokto spomenie, že kreditnú kartu, službu internet banking či mobilné bankovníctvo zaviedla ako prvá na Slovensku práve Tatra banka. Boli sme tiež prvá banka v Európskej únii, ktorá umožnila svojim klientom platbu mobilným telefónom. A to spomínam len pár príkladov z mnohých. Tešíme sa z toho, že už 25 rokov môžeme svojim klientom zjednodušovať život službami, ktoré sú výnimočné nielen na Slovensku, ale aj veľmi ďaleko za jeho hranicami,“ hovorí Juraj Bojkovský, riaditeľ odboru elektronických distribučných kanálov.

Tatrabanka-10
Inovácie sú neoddeliteľnou súčasťou našej DNA. Už 25 rokov:
– 1990 Prvá komerčná banka na Slovensku
– 1998 Prvý Internet bankingTB
– 1999 DIALOG – prvé call centrum, B-mail – prvé SMS notifikácie
– 2000 i:deal – prelomové obchodovanie na finančných trhoch
Prvá kreditná karta
– 2002 Zavedenie špecializovaných firemných centier
– 2005 Prvé Profilové fondyTB
– 2006 Vedúce postavenie na trhu v oblasti financovania poľnohospodárstva
– 2007 Líder v bezpečnosti – prvá Karta a čítačkaTB
– 2009 Prvý a unikátny Spending reportTB, Prvá banka predávajúca zlato
– 2010 Prvá aplikácia pre iPhone s dostupnou službou Internet bankingTB, Prvý nástroj na ochranu vkladov proti inflácii, Bezkontaktné platbyTB
– 2011 Prvý Digitalizovaný podpisTB, Bezúčelový úver nonstopTB
– 2012 Karta na počkanieTB
– 2013 Bezkontaktné mobilné platbyTB, Hlasová biometriaTB
– 2014 Tatra banka pre Google Glass, Výber z bankomatu mobilom
– 2015 Nová generácia aplikácie Tatra banka aj pre inteligentné hodinky, DDS Comfort lifeTB
6 krokov k najlepšiemu webovému dizajnu na svete:

1. Snažíme sa rozvíjať web tak, aby návštevníkom poskytol informácie a služby, ktoré mu šetria čas.
2. Poznatky o našich návštevníkoch si pravidelne aktualizujeme a rozširujeme, najmä na základe štandardných webových analytických nástrojov.
3. Ako prvá banka na Slovensku sme ponúkli responzívne zobrazenie našich stránok na mobilných zariadeniach.
4. Neustále optimalizujeme navigáciu a ponúkame služby, ako sú sprievodcovia produktmi či porovnania produktov.
5. Vytvárame moduly, ktoré pomáhajú klientom pri vyhľadávaní na našom webe, ako sú Najčastejšie otázky klientov alebo tzv. searchhinty.
6. Ako jediná banka na Slovensku ponúkame tvorcom webových stránok verejný prístup cez rozhranie API k niektorými našim verejným dátam (mapa pobočiek či bankomatov, kurzový lístok a pod.).

Takto sa na hodinkách zobrazí zostatok na vašom účte

Takto sa na hodinkách zobrazí zostatok na vašom účte

Najlepšie digitálne bankovníctvo v strednej a východnej Európe
– Internet bankingTB využije aspoň raz za mesiac okolo 250 tisíc klientov, ktorí v ňom zrealizujú približne 1,8 milióna transakcií mesačne.
– Počet transakcií cez Internet bankingTB zaznamenáva medziročný nárast o takmer 9 %. Ročne klienti realizujú týmto spôsobom viac ako 21 miliónov transakcií.
– Podiel transakcií vykonaných elektronicky dosahuje v Tatra banke viac ako 97 %.
– Súčasťou oceňovaného digitálneho bankovníctva je tiež aplikácia Tatra banka, ktorú pravidelne používa viac ako 160 000 klientov.
– Za posledný rok priniesla mnohé užitočné funkcionality a tiež optimalizáciu pre inteligentné hodinky, ktorá umožňuje klientom skontrolovať si zostatok na bežnom účte a zoznam posledných pohybov cez Apple Watch a inteligentné hodinky s operačným systémom Android Wear.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.