Od 1. apríla 2017 sa novým riaditeľom odboru likvidácie poistných udalostí v Allianz – Slovenskej poisťovni stane Milan Rajec. Zodpovedný bude za vedenie najväčšieho odboru poisťovne. „Skúsenosti klienta pri riešení jeho poistnej udalosti sú kľúčové pre jeho celkovú spokojnosť s poisťovňou. Chcem preto nadviazať na veľmi dobre nastavenú dlhodobú orientáciu na zákazníka a pokračovať v skvalitňovaní našich služieb,“ uviedol Milan Rajec.
Allianz – SP dlhodobo investuje do zrýchlenia a skvalitnenia vybavovania poistných udalostí klientov. V rámci digitalizácie a automatizácie spustila v marci 2015 novú formu online hlásenia škôd v životnom poistení, ktorú minulý rok rozšírila aj o hlásenia pre neživotné poistné udalosti. Klienti tak môžu všetky vzniknuté škody nahlásiť online prostredníctvom svojho počítača, smartfónu či tabletu cez webstránku www.allianzsp.sk. Do systému môžu vkladať všetky potrebné dokumenty ako fotografie dokumentujúce škodu, naskenované doklady či lekárske správy. Navyše, stav riešenia svojej poistnej udalosti môžu kedykoľvek skontrolovať online. „Aktuálne nám až štvrtina škôd prichádza v online forme a očakávame, že toto číslo bude ešte rásť. Vďaka priloženej dokumentácii vieme dnes až polovicu poistných udalostí v životnom poistení kompletne vybaviť už do 24 hodín,“ dopĺňa M. Rajec.
Milan Rajec pôsobí v Allianz – SP od roku 2001 a prešiel viacerými pozíciami. Na nové miesto nastúpi z pozície riaditeľa odboru pobočkového a online obchodu.