Nakoniec aj z tohto bude celkom veda.

Sledovanie s reklamami na Slovensku nie je dostupné, ale je zaujímavé sledovať vývoj v tejto oblasti. Odberatelia služby majú v niektorých krajinách možnosť výberu základného balíka s reklamami. Netflix balík vylepšuje pre tých, čo radi sledujú viac epizód po sebe. Na stránke Netflixu sa uvádza, že po sledovaní troch epizód si štvrtú budete môcť pozrieť bez reklám. Streamovacia služba sa v súčasnosti pýši 15 miliónmi aktívnych používateľov mesačne.

Reklamy poskytuje v spolupráci s Microsoft Advertising a budú mať rôzne trvanie. Po začiatkoch s 15 a 30-sekundovými reklamami je firma pripravená na 10, 20 a 60-minútové spoty v rámci celého sveta. Teda v podporovaných krajinách v rámci predaja balíka Basic. Rebríček TOP filmov, ktorý Netflix uvádza a sledujeme ho aj my, sledujú aj zadávatelia reklamy. Tí majú následne na výber a majú možnosť sa rozhodnúť, či chcú využiť sledovanejší film alebo seriál na publikovanie svojich reklám.

Ide o lukratívny spôsob, ako si na svoje príde aj Netflix a zároveň ľudia budú môcť ušetriť pár eur ročne. Zatiaľ sa javí tento typ prevádzkovania služby ako dobrá symbióza. Uvádzame ale, že nemáme priame skúsenosti so sledovaním streamovacej služby, ktorá by prehrávala reklamy. Je ale zrejmé, že používateľom tento spôsob prekážať nebude. Navyše dnes Netflix ponúka streamovanie vo Full HD aj pre najlacnejšie účty. Je to skok zo 720p a toto používatelia ocenia a aj to bude na obrazovkách s vyšším rozlíšením vidno.

Zdroj: Netflix

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.