Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Samsung patrí dlhodobo medzi lídrov na poli technologických inovácií a okrem produktov kontinuálne zvyšuje aj kvalitu a komfort zákazníckej starostlivosti.

Preto spoločnosť spustila unikátnu zákaznícku službu Samsung Live Assistant, ktorá prepája moderné online prostredie a osobný prístup simulujúci osobné stretnutie. Služba je slovenským zákazníkom dostupná zatiaľ len v češtine.

„Naším cieľom je poskytnúť zákazníkom prémiovú službu, poradenstvo a unikátny zážitok s profesionálnym poradcom v rámci netradičného interaktívneho videorozhovoru. V súčasnej dobe podobnú službu v rámci Českej republiky a Slovenska v oblasti spotrebnej elektroniky nikto neponúka. Sme zároveň aj prví v rámci Európy, kto spustil pilotnú prevádzku podobnej služby,“ vysvetľuje Jan Procházka, vedúci zákazníckej starostlivosti Samsung.

Hlavným rozdielom oproti klasickej zákazníckej starostlivosti je vizuálny a interaktívny zážitok. Live Assistant spája výhody online sveta a osobného stretnutia. Služba je dostupná zo všetkých zariadení pripojených do internetu. „Zákazníkovi stačí iba bežný počítač či tablet/telefón – zariadenie s pripojením do internetu schopné bežného videohovoru, teda s mikrofónom a ideálne tiež kamerou. Interakcia s objektmi (produkty, formuláre, ovládacie prvky) potom zo strany klienta prebieha opäť tradičnou formou typickou pre použité zariadenie – myš, dotyková obrazovka, klávesnica,“ dopĺňa Jan Procházka.

Prostredníctvom Samsung Live Assistant si môže nechať zákazník poradiť s nastavením a inštaláciou jeho zariadenia, s výberom aj nákupom vhodného značkového príslušenstva alebo si dohodnúť prípadný servis. Poradcovia sú pripravení zákazníkom poradiť aj s výberom produktov a v prípade záujmu zrealizovať rovno ich nákup. K dispozícii je celé produktové portfólio v rovnakom rozsahu a za rovnakých podmienok ako na oficiálnom e-shope Samsung.

Unikátna je tiež možnosť výberu poradcu podľa sympatií a osobných preferencií ešte pred samotným začatím hovoru. V prípade, že poradca nie je dostupný, je možné si termín schôdzky online rezervovať v čase, ktorý zákazníkovi najlepšie vyhovuje. Služba je zadarmo, s prevádzkovou dobou pondelok až piatok od 8.00 do 18.00.

Značky: