Telekom štartuje v nedeľu 1. mája 2016 novú medzinárodnú kampaň Otec na jednotku.
Okrem Slovenska ju spoločnosť Deutsche Telekom predstaví aj v ďalších ôsmich krajinách Európy.
Telekom je tu, aby ste aj vy mohli byť otcom na jednotku – aj tak by sa dalo parafrázovať jej hlavné posolstvo. Ústredným motívom kampane je vzdať hold všetkým otcom a zároveň odkomunikovať benefity rodinného balíka služieb Magenta 1. Práve otec je často tým členom rodiny, ktorý podobné služby vyberá.
V každej krajine Európy sú otcovia iní, ale nová kampaň je dôkazom, že to podstatné majú spoločné. Byť dobrým otcom znamená napríklad vedieť sa postarať celej rodine o zábavu. Otec na jednotku navyše vie, ako to urobiť výhodne v rámci rodinného balíka služieb.
Kreatívne riešenie pochádza z dielne agentúry DDB. Lokálnu adaptáciu kampane na Slovensku pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
https://www.youtube.com/watch?v=w-aOcQJS-Rg&feature=youtu.be