Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Telekom štartuje v nedeľu 1. mája 2016 novú medzinárodnú kampaň Otec na jednotku.

Okrem Slovenska ju spoločnosť Deutsche Telekom predstaví aj v ďalších ôsmich krajinách Európy.

Telekom je tu, aby ste aj vy mohli byť otcom na jednotku – aj tak by sa dalo parafrázovať jej hlavné posolstvo. Ústredným motívom kampane je vzdať hold všetkým otcom a zároveň odkomunikovať benefity rodinného balíka služieb Magenta 1. Práve otec je často tým členom rodiny, ktorý podobné služby vyberá.

Otec_poster_web2016_3_nowat

V každej krajine Európy sú otcovia iní, ale nová kampaň je dôkazom, že to podstatné majú spoločné. Byť dobrým otcom znamená napríklad vedieť sa postarať celej rodine o zábavu. Otec na jednotku navyše vie, ako to urobiť výhodne v rámci rodinného balíka služieb.

Kreatívne riešenie pochádza z dielne agentúry DDB. Lokálnu adaptáciu kampane na Slovensku pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Značky: