Zlepšenia výkonu DLSS pre sedem nových hier!
NVIDIA DLSS využíva umelú inteligenciu na zvýšenie snímkovej frekvencie a zároveň pomáha vykresľovať ostré, vysokokvalitné obrázky, ktoré zodpovedajú natívnemu rozlíšeniu. Najnovšia verzia s označením DLSS 3 prichádza s novou technológiou generovania snímok, ktorá generuje celé snímky pomocou AI. Integruje tiež technológiu NVIDIA Reflex, ktorá zlepšuje odozvu ovládania pre najrýchlejší a najcitlivejší herný zážitok.
DLSS 3 môžu majitelia GeForce radu RTX 40 používať v podporovaných tituloch, pričom všetky automaticky podporujú aj DLSS 2 na GPU z predchádzajúcich generácií radu RTX.
Koncom januára a v priebehu februára pribudlo do zoznamu hier ponúkajúcich DLSS osem titulov:
- Atomic Heart (vydaný 21. februára s DLSS 3)
- Blood Bowl 3 (vydaný 23. februára s DLSS 2)
- Hello Neighbor 2 (aktualizácia 2/17 prináša DLSS 2 a ray tracing)
- HI-FI Rush (k dispozícii s DLSS 2)
- PlanetSide 2 (k dispozícii s DLSS 2)
- Returnal (k dispozícii s DLSS 2 a ray tracingom)
- Sons of the Forest (Early Access 2/23 s DLSS 2)
- Wanted: Dead (dostupné s DLSS 2)
Celkovo je teraz k dispozícii viac ako 270 herných titulov a aplikácií využívajúcich DLSS. Medzi novinkami je aj dlho očakávaná PC verzia hitu Returnal, ktorá vďaka DLSS 2 dosahuje až o 89 % vyššiu snímkovú frekvenciu.
NVIDIA Reflex vo viac ako 60 hrách
Viac ako 60 hier teraz podporuje technológiu NVIDIA Reflex, ktorá umožňuje hráčom s GeForce výrazne znížiť oneskorenie systému pre čo najrýchlejšiu odozvu pri hraní. Každý mesiac ju využíva viac ako 20 miliónov hráčov a technológia je teraz dostupná v 6 tituloch:
- Deliver Us Mars zníži vďaka NVIDIA Reflex latenciu až o 57 %.
- Dying Light 2 Stay Human teraz ponúka 26 % zníženie latencie.
- Hi-Fi RUSH zníži čas odozvy až o 37 % vďaka technológii Reflex.
- HITMAN World of Assassination prináša vďaka integrácii tejto technológie až o 51 % nižšiu latenciu systému.
- Kooperatívna akcia PERISH teraz ponúka až o 50 % lepšiu odozvu.
- Hra World of Warcraft integrovala technológiu NVIDIA Reflex prostredníctvom nedávnej aktualizácie. Latencia sa znížila až o 26 %.
Nový triediteľný zoznam hier s DLSS a ray tracingom
Nedávno bol aktualizovaný článok na stránke GeForce.com. Ponúka novinárom a hráčom systém triedenia titulov, aby mohli ľahko identifikovať hry a aplikácie s podporou DLSS a/alebo ray tracingu. Môžete si ho pozrieť tu.