Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Operátor O2 na včerajšej tlačovej konferencii oznámil, že už od februára tohto roka neumiestňuje billboardy a bigboardy pri rýchlostných cestách.

Odhalil to pri predstavení iniciatívy Dátuj zodpovedne, v rámci ktorej chce širokú verejnosť motivovať k tomu, aby mobilné telefóny a dáta využívali zodpovedným spôsobom.

 „Ako mobilný operátor samozrejme chceme, aby ľudia čo najviac využívali naše služby, ale záleží nám na tom, aby so svojím životom kvôli ,telefónu´ nehazardovali a správali sa počas jazdy zodpovedne. Používanie telefónu za volantom nie je zároveň ani prvou ani poslednou témou, na ktorú v rámci iniciatívy ,Dátuj zodpovedne´ chceme upozorniť. Ale rozhodne je tou najakútnejšou“, hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.

„Ako významný zadávateľ máme možnosť rozhodovať, ako využijeme mediálny priestor a týmto rozhodnutím formovať nielen samotný priestor, ale spoločnosť ako takú. Rozhodli sme preto, že v rámci zodpovedného prístupu nebudeme umiestňovať žiadne billboardy a bigboardy popri rýchlostných cestách, keďže negatívne vplývajú na pozornosť vodičov počas jazdy“, dopĺňa záväzok operátora riaditeľ marketingu Igor Tóth.

Okrem záväzku neumiestňovať veľké reklamné plochy pri rýchlostných cestách prichádza aj s rozšírením aplikácie O2 Extra výhody o navigáciu Sygic , ktorá sleduje dodržiavanie rýchlostných limitov a používanie telefónu za volantom. Má pomôcť zlepšiť návyky šoférov a za zodpovedné jazdy bez použitia mobilného telefónu popri šoférovaní budú odmenení dátami.

Obe aktivity sú súčasťou kampane Dátuj zodpovedne, ktorú O2 pripravilo a otvorilo tému nebezpečenstva používania mobilov za volantom. Ku kampani sa prihlásili mnohé osobnosti: Sajfa, Pil C, Fero Joke, Barbora Krajčírová, Braňo Deák, Matej Zrebný, LucyPug, Patra Bene, Kristína Tormová, Denisa Lipovská, Jasmina Alagič, Rytmus, Strapo, Selassie, Lukáš Frlajs, Tono S., Kveta Horváthová, Laci Strike a Ján Koleník.

Mnohí z nich sú zároveň ambasádormi kampane, pričom tvárou kampane je známy moderátor a influencer Matej Cifra, alias Sajfa.

Značky: