Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Vďaka ekologickému prístupu ušetrili klienti Allianz – SP takmer 5 miliónov listov papiera
  • Pohodlnejšie, rýchlejšie a ekologickejšie komunikuje s Allianz – SP už takmer tretina klientov
  • Buďme ekologickejší a komunikujme s poisťovňou viac elektronicky – cez email a telefón

Uzatvoríte si poistenie cez internet, do mailu vám príde návrh poistnej zmluvy, predpis poistenia, mailom či SMS-kou dostanete dôležité upozornenia ako splatnosť poistenia so vstupom do platobnej brány, ale aj meteo výstrahu o blížiacej sa silnej búrke či krupobití v mieste, kde máte svoj majetok poistený. V prípade poistnej udalosti nahlásite škodu jednoducho cez web, cez ktorý môžete aj krok za krokom sledovať priebeh jej vybavenia či doplniť potrebnú dokumentáciu. Takto jednoducho funguje digitálna bezpapierová komunikácia medzi Allianz – Slovenskou poisťovňou a jej klientmi. Okrem zákazníckeho komfortu a úspory času prináša elektronická komunikácia aj významnú úsporu spotrebovaného papiera. Vďaka nej klienti Allianz – SP ušetrili spolu už 4 885 miliónov listov papiera, v podobe návrhov poistných zmlúv či predpisov poistenia, ktoré by inak dostali poštou, na pobočke alebo u svojho obchodníka. Zodpovedným ekologickým prístupom tak zachránili v prepočte 584 stromov*, čo je približne 1,3 hektára priemerného lesa. A tento počet neustále rastie.

Bez Emailu a mobilu to nepôjde

Možnosť komunikovať s poisťovňou elektronicky spustila Allianz – SP po prvýkrát v roku 2012. „Za tých osem rokov, odkedy sme službu online komunikácie zaviedli, záujem o ňu každým rokom rastie. Pri uzatváraní nového poistenia si v súčasnosti možnosť komunikovať výlučne elektronicky volí až 77 percent klientov,“ konštatuje riaditeľ odboru organizačného riadenia Allianz – SP Milan Belica.

Koronakríza ukázala, že digitalizácia v poisťovníctve je nielen prínosom, ale aj nevyhnutnosťou. Aj vďaka nej sa zaviedli, či urýchlili viaceré digitálne procesy. „Kľúčové je ponúkať našim klientom požadované produkty a služby a dokázať ich obslúžiť rýchlo a kvalitne. Musíme byť schopní osloviť klienta v každej situácií a dokázať s ním komunikovať efektívne, rýchlo a jednoducho, a to nielen dnes, ale aj zajtra, o rok či o päť rokov. Mať na klienta digitálne kontaktné údaje, teda email a telefón je preto nutnosťou. Komunikáciou cez email či mobil vieme klientovi sprístupniť množstvo digitálnych služieb spojených s poistením a zároveň byť ekologický,“ vysvetľuje viceprezidentka rezortu prevádzky Allianz – SP Agata Przygoda.

jednoduchá aktivácia

Allianz – SP aktuálne prostredníctvom kampane vyzýva svojich klientov, aby sa pripojili k digitálnej komunikácii a využívali jej benefity. Zriadiť si elektronickú komunikáciu s poisťovňou je možné jednoducho na stránke: online.allianzsp.sk/ekontakt. Po zadaní klientskeho kódu, ktorý klient dostal listom či SMS-kou si môže priamo na stránke doplniť alebo aktualizovať svoj email a telefón a zriadiť si elektronickú komunikáciu. Ďalšia možnosť ako sa pripojiť k digitálnej komunikácii je prostredníctvom svojho obchodníka alebo na bezplatnej infolinke poisťovne 0800 122 222.

(*)  Výpočet podľa https://c.environmentalpaper.org/individual.html

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.