Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Sesterské spoločnosti SWAN a SWAN Mobile (4ka) budú mať od polovice mája k sebe ešte bližšie. Po viacerých spoločných projektoch  ostatných mesiacov, vedenie spoločnosti rozhodlo, že prepojí viaceré tímy v oboch spoločnostiach s cieľom priniesť zákazníkom lepšiu ponuku a servis.

„Záujem o 4ku po zavedení nových paušálov medzi podnikateľmi rastie a preto potrebujeme posilniť tím pre predaj mobilných telekomunikačných služieb v korporátnom sektore. V týchto dňoch sme tiež spustili predaj služieb 4ka v tradičných SWAN centrách na celom Slovensku. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli vytvoriť dva obchodné tímy, ktoré sa už nebudú deliť podľa produktov, ale podľa cieľovej zákazníckej skupiny,“ vysvetľuje motiváciu zmien Martin Mosný, ktorý od začiatku pôsobí ako výkonný riaditeľ v oboch akciových spoločnostiach, v SWANe aj v SWAN Mobile.

Novým obchodným riaditeľom pre korporátny segment v oboch spoločnostiach sa stane Jaroslav Ferianec, ktorý doteraz pôsobil ako obchodný a marketingový riaditeľ SWAN, a.s. Obchodným riaditeľom pre rezidenčný segment bude Ján Mrva, ktorý doteraz v spoločnosti SWAN pôsobil ako vedúci oddelenia rezidenčného predaja.

Pred novými obchodnými riaditeľmi dnes stojí výzva zlúčiť obchodné politiky oboch spoločností a vytvoriť nové atraktívne ponuky pre rôzne zákaznícke segmenty. Za posledný rok a pol pribudlo len v SWAN Mobile viac ako 380-tisíc zákazníkov. „Týmto krokom vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorým budú vedieť dva špecializované tímy takto poskytnúť lepšie služby naprieč celým portfóliom oboch spoločností,“ spresňuje J. Ferianec.

Napomáhať im v tom bude aj zjednotené produktové oddelenie, ktoré bude vytvárať spoločné portfólio produktov oboch spoločností. Povedie ho Jozef Lasz, riaditeľ pre stratégiu SWAN, a. s. „Vlani sme s úspechom na trh uviedli spoločnú produktovú radu TO. (Total Online). Výhodné dátové produkty ponúkame pod týmto názvom vo SWANe pre domácnosti a v 4ke pre každého, kto chce mať výhodné a rýchle dáta v mobilnom zariadení. Zjednotený produktový tím má identifikovať dopyty a potreby moderného človeka doby dátovej. Vzhľadom na zmeny v obchodnej i produktovej stratégii našich spoločností sme sa rozhodli zjednotiť aj marketing,“ hovorí M. Mosný.

Od polovice mája sa preto spájajú pod jedno vedenie aj doterajšie marketingové oddelenia SWAN a SWAN Mobile spolu s oddelením korporátnej komunikácie v materskej spoločnosti DanubiaTel, a. s. Novovzniknutú divíziu marketingu a komunikácie povedie Roland Kyška, doterajší riaditeľ pre korporátnu komunikáciu DanubiaTel, a.s. „V marketingovej divízii vytvárame okrem iného nový silný digitálny tím s cieľom posilniť našu komunikáciu on-line. Vo webe vidíme budúcnosť nielen marketingu, ale aj starostlivosti o zákazníka,“ dodáva R. Kyška.