Orange opäť potvrdil, že patrí k lídrom v zákazníckych službách poskytovaných prostredníctvom sociálnych sietí.
Vo štvrtom štvrťroku 2015 opäť obhájil certifikát Socially Devoted Brand (Sociálne orientovaná značka), ktorý mu udelila spoločnosť Socialbakers zaoberajúca sa analýzou sociálnych médií. Toto ocenenie Orange získal už po druhý raz.
Orange reaguje prostredníctvom sociálnych sietí nielen rýchlo, ale túto možnosť využívajú jeho fanúšikovia a zákazníci aj vo veľkom rozsahu. Ako vyplýva z analýz Socialbakers, Orange v období od 1. októbra do 31. decembra 2015 odpovedal až na 98 % otázok návštevníkov svojej stránky na Facebooku, čo je o 3 % viac, ako je priemer telekomunikačného sektora na Slovensku. V porovnaní s tretím štvrťrokom 2015, v ktorom Orange získal certifikát Socially Devoted Brand prvýkrát, sa spoločnosť v štvrtom štvrťroku 2015 zlepšila o 4 percentuálne body.
„Sociálne siete sú miestom nielen na zábavu, ale poskytujú množstvo príležitostí na nové služby zákazníkom, ktorými im uľahčujeme život. Naše služby vytvárame a zlepšujeme vďaka našim zákazníkom. Preto je pre nás komunikácia s nimi prostredníctvom sociálnych sietí dôležitá. Zákaznícka podpora prostredníctvom Facebooku, Fakturolotéria či Pobočkolotéria sú len niektoré z inovatívnych služieb, ktoré sme našim zákazníkom v uplynulom období priniesli a teší nás, že sa stretli s takou pozitívnou odozvou,“ hovorí Peter Tóth, manažér korporátnej komunikácie spoločnosti Orange Slovensko.