Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Už nielen telefón, ale aj tablet si môžu poistiť zákazníci Orangeu. Okrem toho Orange vylepšuje poistenie zariadení pre prípad poškodenia alebo krádeže, ktoré svojim zákazníkom ponúka v spolupráci so spoločnosťou Poisťovňa Cardif Slovakia: zvyšuje výšku poistného krytia a navyše k službe ponúka aj atraktívne zľavy na telefóny. To všetko s jednoduchou aktiváciou, bez zbytočných papierovačiek a predovšetkým s 0 % spoluúčasťou zákazníka.

Poistenie telefónov a tabletov chráni zákazníkov pred škodami, ktoré nepokrývajú bežné záručné podmienky na elektroniku. Telefón a teraz už aj tablet si zákazníci môžu poistiť pre prípad náhodného poškodenia alebo krádeže. Výšku poistného krytia Orange zvyšuje z pôvodných 666 € až na 1 600 €. To znamená, že zákazníci si po novom budú môcť poistiť aj drahšie a pritom obľúbené telefóny, ako sú napríklad íPhone 6S či Samsung Galaxy S6. Pri tabletoch je maximálna výška poistného krytia až do 999 €. K poisteniu môžu zákazníci získať aj atraktívne zľavy na zariadenia, ktoré si zakúpia spolu s hlasovým alebo dátovým paušálom s viazanosťou na 24 mesiacov a ktoré zároveň aj poistia.

 

plná
cena telefónu

mesačný poplatok za poistenie dodatočná zľava
na telefón
0 – 99 €1,49 €3 €
100 – 149 €1,99 €5 €
150 – 199 €2,49 €5 €
200 – 249 €2,99 €10 €
250 – 299 €4,49 €10 €
300 – 399 €4,99 €10 €
400 – 599 €5,99 €10 €
600 – 699 €6,99 €20 €
700 – 999 €7,99 €20 €
1000 – 1600 €14,99 €30 €

 

plná
cena tabletu
mesačný poplatok za poistenie dodatočná zľava
na tablet
100 – 149 €2,99 €10 €
150 – 249 €3,99 €10 €
250 – 399 €5,99 €10 €
400 – 999€7,99 €20 €

 

V prípade uznania poistnej udalosti poisťovňa zaplatí náklady za opravu (maximálne do výšky časovej ceny[1] zariadenia) alebo v prípade zničenia alebo krádeže zariadenia zákazníkovi vyplatí časovú cenu1 zariadenia priamo na jeho bankový účet. Novinkou je, že cenu za opravu zariadenia platí rovno Poisťovňa Cardif Slovakia servisu, takže zákazník v prípade uznanej poistnej udalosti nemusí vynakladať prostriedky na opravu. Pri uznaní poistnej udalosti zákazník neplatí za spoluúčasť ani cent. Riešenie problémov je rýchlejšie a bez zbytočných papierovačiek.

[1] časová cena = Časová cena je transparentný spôsob určenia hodnoty zariadenia v čase, keď za každý začatý mesiac, ktorý uplynul od aktivácie poistenia po nahlásenie poistnej udalosti sa odčíta 1% z pôvodnej nedotovanej ceny zariadenia.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.