K 31.3. 2016 evidoval Orange 2,896 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb, o percento viac než v rovnakom období minulého roku.
Z toho viac než 1,27 mil., čo predstavuje 11% medziročný nárast, sú zákazníci mobilných dátových služieb. Vyše 201 tisíc zákazníkov využíva fixné služby Orangeu, z čoho 88 tisíc zákazníkov sú zákazníci využívajúci digitálnu TV.
„Teší ma, že našu orientáciu na rodiny, na dlhodobé výsledky, hodnotu a kvalitu oceňujú naši zákazníci rastúcim záujmom o služby Orangeu, čoho dôkazom je ďalší nárast zákazníckej bázy, predovšetkým v oblasti mobilných dátových služieb,“ vysvetľuje Pavol Lančarič, generálny riaditeľ Orangeu. Pokrytie širokopásmovým mobilným internetom od Orangeu už prekročilo 95 % populácie Slovenska. Profiláciu Orangeu ako operátora pre rodiny dlhodobo potvrdzuje aj úspešnosť revolučnej ponuky Navzájom zadarmo, ktorá v rodinách umožňuje vzájomnú bezplatnú komunikáciu. K 31.3. 2016 využívalo túto službu viac než 599 zákazníkov v 146 tisíc skupinách.
Celkovo až 155 tisíc zákazníkov sa rozhodlo v prvom kvartáli 2016 podpísať, alebo opätovne predĺžiť zmluvu na paušál alebo mobilný internet, z čoho viac než 10 tisíc bolo takých, ktorí si preniesli číslo od iného operátora. Počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si číslo z Orangeu k inému operátorovi, klesol o 3 % na úroveň 22 451 zákazníkov.
Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 31.3.2016 dosiahli 135,3 mil. Eur, čo predstavuje medziročný pokles o 2 % v porovnaní s rovnakým obdobím pred rokom. Takmer tretinu z celkových výnosov tvoria výnosy z mobilných nehlasových služieb. Na celkových výnosoch tvorili 31%, medziročne sa zvýšili o 3 %. Najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosov boli výnosy z fixných služieb. Tie sa medziročne zvýšili o 13% a tvoria 4,6% z celkových výnosov.