Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Operátor O2 minulý týždeň predstavil svoju novú ponuku vo forme predplatenej karty O2 Voľnosť, v rámci ktorej bude hovor do všetkých sietí stáť len 10 centov, pričom volať môžete až celú hodinu.

Spolu s voľnosťou prichádza more času, more možností a príležitostí, ktoré zákazník môže využiť. V podobnom duchu je preto ladená celá kampaň, ktorá štartuje už 13. júna. Za kreatívou stojí agentúra Oliver Agency Central Europe.

O2 sa v rámci 10. výročia svojho vzniku a pri príležitosti uvedenia nového produktu rozhodlo vyskúšať si nový prístup v komunikácii. „Snažili sme sa o vytvorenie konceptu, ktorý bude dospelejší ako maňušky, ale zároveň si zachová nadhľad a humor, ktorý bol pre našu komunikáciu za posledné roky príznačný. Maňušky odviedli skvelú prácu, preto teraz majú možnosť si oddýchnuť. V prípade potreby však budú čakať v pohotovosti, pripravené zasiahnuť“, hovorí Head of Marketing Communication O2 Lucia Petrášová.

Cieľom O2 bolo pri uvedení novej formy komunikácie podporiť svoj imidž veľkého operátora a dospelej značky, ktorá si naďalej uchováva hodnoty otvorenosti a férovosti. „Chceme dať zákazníkom vedieť, že sme sa stali operátorom, ktorý dáva zákazníkom doslova More možností – či už vďaka našim službám a produktom alebo masívne sa rozširujúcej LTE sieti“, dodala Lucia Petrášová.

Nová komunikačná línia sa objaví vo viacerých formách, a to ako TV spot, ale aj print, OOH, rádio, online či BTL. Za kreatívnym konceptom stojí agentúra Oliver Agency Central Europe, ktorej kreatívny riaditeľ Juraj Bartoš k myšlienke kampane povedal: „Všetci máme radi more, aj keď ho nemáme. A možno práve preto. More v kampani symbolizuje svet O2, kde nie sú hranice ani obmedzenia. Po silnom niekoľkoročnom koncepte maňušiek sme vedeli, že opäť potrebujeme vizuálne odlišný svet a more nám pomáha jednoducho pracovať s brandovými prvkami. A aby v tomto svete mali všetci jasno, pridali sme aj sympatického sprievodcu.“ 

Exkluzívne Vám prinášame prvé vizuály kampane a TV spot.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.