Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Tohtoročný Grape privítal 20 000 návštevníkov.

O zábavu a finančné služby sa po prvýkrát postarala aj VÚB banka. Z dvoch bankomatov, ktoré umiestnila do areálu, si ľudia vytiahli viac ako 150-tisíc eur a ďalších 13-tisíc zaplatili kartami. Bezkontaktné platby tvorili takmer 90%. Pri platení tak ľudia nestrácali čas a mohli sa venovať zábave. Rovnako ako nemecká hudobná trojica Milky Chance, ktorá si užila nafukovaciu atrakciu známu ako “Wipe Out” v zážitkovej zóne VÚB.

V zážitkovej VÚB zóne skákali aj Milky Chance

Jeden z headlinerov festivalu – kapela Milky Chance si vo VÚB zážitkovej zóne vyskúšala svoju obratnosť na nafukovacej atrakcii známej ako “Wipe Out”. Gitarista Antonio Greger dokonca zvíťazil.

Návštevníci VUB stanu zažili 3D virtuálnu realitu, urobili si selfíčka z vyhliadkovej plošiny vysokej 15 metrov a zaskákali si na spomínanom wipe out-e. Nechýbala ani štýlová chillout zóna
s bezkontaktným LED barom. Dôkazom skvelej atmosféry je aj 1400 fotografií s hashtagom #vubzazitky, za ktoré banka rozdala originálne Grape tričká.

grape VUB_web2016_3_nowat

Fičali platby kartou, poslúžili aj bankomaty

Okrem zážitkov sa VÚB postarala aj o finančný komfort účastníkov. Vo festivalovom areáli mali k dispozícii 2 bankomaty a do jednotlivých predajných miest bolo rozmiestnených 17 POS terminálov. Platba kartou tak nebola problém, o čom svedčia aj čísla. Na termináloch bolo zrealizovaných 1 398 platieb s celkovým objemom 13 227 eur. Priemerná výška platby bola 10 eur a bezkontaktne prebehlo takmer 90 % platieb.

Veľký záujem bol aj o výbery peňazí z bankomatov VÚB. „Výber z bankomatu bol dostupný nepretržite od otvorenia festivalu v piatok až do nedele, pričom najväčší nápor sme zaznamenali v sobotu popoludní.“ uvádza A. Šipošová. Návštevníci festivalu si z nich peniaze vybrali 3160-krát, pričom celková suma dosiahla 151 290 eur. Najčastejšie si vyberali 30 eur. Rekordným výberom bola suma 1000 eur.

Grape bol skrátka „great“!

To, že festival Grape 2016 bol skutočne vydareným podujatím, potvrdili nielen účastníci, ale aj organizátori a VÚB ako jeden z hlavných partnerov. „S výsledkami spolupráce s festivalom Grape sme spokojní. Pri každom partnerstve zvažujeme, v akej miere vieme priniesť pridanú hodnotu pre návštevníkov eventu. Uprednostňujeme aktivity, kde je priestor pre väčšiu emóciu a zážitok, a to nám Grape určite poskytol,“ uviedla Martina Hrivnáková, riaditeľka korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.. „Spoluprácu s VÚB hodnotíme na výbornú. Myslíme si, že aktivity partnerov festivalu by mali návštevníkov zabaviť alebo im pomôcť. VÚB zabezpečila oboje. Priali by sme si, aby naša spolupráca pokračovala aj v ďalších ročníkoch,“ uzavrel Jozef Murín z produkcie partnerov festivalu Grape.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.