Telekom pokračuje v sérii autentických a humorných spotov. Približne pred dvomi týždňami sme vám predstavili prvý televízny a online spot, ktorým uvádzame nové paušály.
Na kampaň nadväzujeme ďalšou vtipnou reklamou. Tou tentoraz promujeme benefit nekonečných dát. V našom portfóliu nájdete viaceré tarify s extra vysokým balíkom dát a s nimi sa už klienti nemusia neustále kontrolovať pri dátovaní. Benefit paušálov Telekom predstavuje jednoduchým príbehom s nečakaným rozuzlením
„Na produkt sme sa chceli pozrieť cez reálny, autentický insight. Keď máte nekonečné dáta, veľmi ľahko sa vám môže stať, že sa zapozeráte do obsahu na mobile a totálne stratíte pojem o čase,“ hovorí o spote Ivana Polohová, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi a dodáva: „To bol základ pre náš veľmi jednoduchý a milý spot, ktorý, pevne veríme, bude ľudí baviť.“
Reklama bude okrem televízie nasadená aj v online a v rôznych zostrihoch aj na sociálnych sieťach. Natáčanie prebiehalo v Prahe, súčasne s natáčaním prvého spotu. O jeho réžiu sa znova postaral Tomáš Řehořek a produkciu zastrešila Armada Films.
VIZITKA KAMPANE
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Michala Zezulová, Ondrej Mikuš
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Ema Marišová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Armada Films
Zvuková postprodukcia: K2zvuk
Mediálna agentúra: Wavemaker