- Canon Professional Services zavádza nové výhody, ktoré pomáhajú minimalizovať prestoje
- Nové formy členstva sú navrhnuté tak, aby ponúkali jednotný rámec služieb pre profesionálov aj podniky
- Toto oznámenie je súčasťou dlhodobej vízie spoločnosti Canon zlepšovať zákaznícku skúsenosť a nadväzuje na nedávne spustenie iniciatívy Canon Club
Spoločnosť Canon Europe dnes oznámila zásadné zmeny podpory svojich produktov. Profesionálne služby Canon (Canon Professional Services – CPS) boli rozšírené na program vyhradeného členstva pre profesionálnych fotografov a filmmakerov. Nové individuálne formy členstva a rozšírené výhody vychádzajú v ústrety potrebám profesionálov a podnikov a chránia ich pred neočakávanými prestojmi a potenciálnou stratou príjmov. V rámci prebiehajúcej transformácie zvyšuje Canon svoj záväzok poskytovať služby tým, ktorí sa spoliehajú na produkty Canon ako na svoje obchodné nástroje.
Nový program rozširuje produktovú podporu pre profesionálnych zákazníkov a podniky a poskytne oprávneným profesionálom špičkové služby na základe ročného členského poplatku v rámci plánu Silver, Gold a Platinum, ktoré sú zostavené podľa potrieb podnikov rôznej veľkosti a objemu techniky, ktorá bude servisovaná. Členské poplatky začínajú na 100 EUR (bez DPH) ročne. Členovia získajú okrem iného nasledujúce prémiové výhody:
- Zľavy na všetky opravy
- Ročnú kvótu na bezplatné servisné prehliadky
- Neobmedzené doručenie nasledujúci pracovný deň
- Prístup k prioritnému helpdesku
- Bezplatné podnikateľské koučovanie
V závislosti od množstva registrovaného vybavenia Canon si profesionáli alebo podniky môžu okrem základných výhod vyžiadať zapožičanie náhradného vybavenia a prednostný servis. Táto nová ponuka navyše zahŕňa balíčky služieb na mieru pre väčšie korporácie – podrobnosti nájdete tu. Členovia CPS si okrem toho môžu uložiť svoje elektronické členské karty do peňaženky v smartfóne, čo im uľahčí rýchly prístup k potrebným informáciám podpory.
„Od svojich počiatkov v 80. rokoch je CPS dôveryhodným partnerom pre nespočetné množstvo profesionálov. Rovnako ako pri mnohých ďalších dlhoročných programoch bolo potrebné prehodnotiť, či stále plnia požiadavky dnešných tvorcov. Ako líder v oblasti spracovania obrazu vítame väčšiu rozmanitosť profesionálneho prostredia a postupné odstraňovanie niektorých prekážok pre vstup do odvetvia. Spoločne s tým je však potrebné vnímať aj meniace sa potreby profesionálov, ktorí chcú v tomto odvetví uspieť. Chceme kreatívcov vyzbrojiť tou najlepšou produktovou podporou, aby mali dobrú pozíciu na dosiahnutie prosperity v stále konkurenčnejšom prostredí – či už pôjde o ponúkanie opráv za znížené sadzby, rýchle vybavovanie servisných požiadaviek alebo zvyšovanie zručností prostredníctvom školenia,“ hovorí Elena Burnhill, CPS Programme Manager, Canon Europe.
V snahe neustále zlepšovať služby pre zákazníkov už Canon vytvoril nový program pre každého, kto nepoužíva zariadenie Canon profesionálne: „Canon Club“ je členský program vytvorený tak, aby zaistil, že všetci používatelia Canon budú mať prístup k podpore komunity. Od svojho spustenia v roku 2022 platforma vytvorila živú online komunitu podobne zmýšľajúcich kreatívcov, ktorí si navzájom zdieľajú nápady a rady – a pritom zbierajú body, na základe ktorých potom postupujú do ďalších úrovní členstva. Používatelia Canon, ktorí nespĺňajú podmienky pre nové profesionálne služby Canon, budú môcť naďalej podávať požiadavky na servis a opravy prostredníctvom svojho účtu Canon.