Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Motorola oslavuje 95 rokov. Od komunikácie medzi Zemou a Mesiacom až po oživenie módnej ikony s novým modelovým radom razr. Pri tejto príležitosti sa zamýšľa nad kľúčovými momentmi zo svojej minulosti, ktoré definovali históriu ľudstva, a zároveň sa delí o to, čo podľa nej príde v oblasti telekomunikačných inovácií.

Vytváranie spoločenského vplyvu

Od roku 1928 je spoločnosť Motorola na čele technologického vývoja. Azda najvýznamnejším momentom z predchádzajúcich desaťročí bolo pristátie Apolla 11 na Mesiaci, ktoré využilo technológiu rádiového zariadenia Motorola na zabezpečenie prvej komunikácie medzi Zemou a Mesiacom. Technológia spoločnosti Motorola umožnila Neilovi Armstrongovi podeliť sa so svetom o jeho slávne slová: ,,Je to malý krok pre človeka a veľký skok pre ľudstvo.“

Len o niekoľko rokov neskôr Martin Cooper, bývalý viceprezident a riaditeľ výskumu a vývoja spoločnosti Motorola, uskutočnil prvý mobilný hovor na 6. avenue v New Yorku, čím otvoril cestu komukoľvek a kdekoľvek, aby sa mohol kedykoľvek porozprávať s priateľmi, rodinou a kolegami z práce. Tieto vynálezy formovali svet do podoby ako ho poznáme dnes.

motorola-history-Zdroj: Motorola
motorola-history-

Ovplyvňovanie kultúry

Začiatkom roku 2000 sa zrodil razr V3, ktorý predefinoval dizajn mobilného telefónu. Vďaka svojim jasným farbám, véčkovému dizajnu a tenkému vzhľadu sa razr v3 rýchlo stal módnou ikonou.

V roku 2019 spoločnosť Motorola rozpoznala túžbu spotrebiteľov po konzistentnejších pripojeniach a vyšších rýchlostiach sťahovania. Výsledkom týchto poznatkov bol model moto z3 v kombinácii s 5G moto mod™, ktorý sa stal prvým komerčne dostupným smartfónom na svete s pripojením k 5G. Odvtedy spoločnosť Motorola uprednostnila demokratizáciu 5G pripojenia zavedením 5G funkcií do svojich rodín moto g a preniesla tohto ducha objavovania a inovácií do svojho súčasného portfólia.

motorola-history-Zdroj: Motorola

Transformácia technológií

Tento rok si Motorola pripomína 10 rokov modelu moto g, franšízy postavenej na demokratizácii prémiových technológií vrátane najrýchlejších procesorov, pokročilých displejov, výnimočného dizajnu, turbo nabíjania, technológie 5G a mnohých ďalších. Najnovšie moto g ponúkajú pôsobivé čipové sady, fotoaparáty so širokými možnosťami a vylepšené zábavné zážitky v oblasti displeja a zvuku, takže spotrebitelia majú prístup k technológiám, ktoré sú pre nich najdôležitejšie.

Motorola pokračovala v tomto trende aj v rodine edge. V minulom roku predstavila niektoré z doteraz najtenších smartfónov, prvý snímač hlavného fotoaparátu s rozlíšením 200 Mpx v odvetví, celosvetovo exkluzívne partnerstvo s PANTONE™ a predstavila nové, jedinečné povrchové úpravy zariadení, ako je vegánska koža. Rodina edge naďalej posúva hranice tým, že pretvára to ako smartfón vyzerá, ako pôsobí a čo dokáže.

Motorola tiež uviedla na trh novú generáciu razr. Motorola razr 40 ultra pretvára skladací tvar a obsahuje najväčší externý displej dostupný na skladacom smartfóne, čo používateľom umožňuje vidieť, čo je dôležité, a robiť viac bez toho, aby museli telefón otvárať. Dynamický pánt zariadenia je možné otvoriť vo viacerých uhloch na vytváranie odborného obsahu a vďaka kompaktnému dizajnu sa pohodlne zmestí do vreciek aj kabeliek.

A aby kategória skladacích zariadení bola dostupnejšou, spoločnosť Motorola znížila cenu. Motorola razr 40 ponúka vyvážený zážitok zo skladania so špičkovými funkciami smartfónu. Tieto nové zariadenia razr dávajú spotrebiteľom príležitosť stať sa opäť módnou ikonou. V skutočnosti by takmer 40 % spotrebiteľov zvažovalo skladací smartfón ako svoje ďalšie zariadenie1 a 20 % nových kupujúcich razr prechádza z iných popredných prémiových značiek smartfónov.1

Ďalších 95 rokov inovácií

Hoci je spoločnosť Motorola hrdá na svoju históriu, naďalej sa sústreďuje na súčasnosť a zároveň hľadí do budúcnosti. Táto perspektíva sa vyplatila, pretože spoločnosť Motorola zaznamenala rast na všetkých trhoch po celom svete, najmä v rámci prémiových rodín a B2B, vrátane služieb, riešení a jedinečných zariadení v obchodnej edícii, ako je Lenovo ThinkPhone by Motorola. Tieto pokroky sú postavené na ikonických podznačkách osobných počítačov spoločnosti Lenovo, ako je ThinkPad, ktorý je známy svojím účelným dizajnom a dôveryhodnou kvalitou, moderné notebooky ThinkBook vytvorené pre malé a stredné podniky, prémiové počítače Yoga pre spotrebiteľov a tvorcov a Lenovo Legion, ktoré posúvajú hranie hier na hranicu možností.

„V spoločnosti Motorola narúšame trh našimi prémiovými zariadeniami a prvými funkciami svojho druhu,“ povedal Sergio Buniac, prezident spoločnosti Motorola. „V rámci záväzku spoločnosti Lenovo k inteligentnejším technológiám pre všetkých poskytujeme spotrebiteľom inovatívnejšie možnosti ako kedykoľvek predtým a to sa nám vypláca, pretože sa snažíme zdvojnásobiť naše podnikanie v nasledujúcich troch rokoch.“

S týmto cieľom je spoločnosť Motorola odhodlaná vstúpiť na nové trhy, posilniť synergie B2B so spoločnosťou Lenovo a objaviť nové spôsoby, ako posilniť značku Motorola a jej vzťah so spotrebiteľmi. Okrem toho bude spoločnosť Motorola pokračovať v prinášaní inovácií na trh skúmaním spôsobov interakcie a interakcie so zariadeniami Motorola prostredníctvom využívania technológie umelej inteligencie, nových tvarových faktorov, ktoré sa skladajú a prispôsobujú rôznym situáciám, inteligentného a bezproblémového prepojenia medzi zariadeniami prispôsobenými potrebám používateľov a jedinečných softvérových zážitkov. S touto stratégiou sa spoločnosť Motorola cíti byť pripravená na ďalších 95 rokov.

motorola-history-Zdroj: Motorola

Značky: