Spoločnosť Motorola vymenovala Danielu Idi za marketingovú riaditeľku pre región EMEA.
Daniela prichádza zo spoločnosti Lenovo, kde pracovala od roku 2020 ako EMEA Consumer and Territory Marketing Director a Global Premium Consumer Marketing Director. Daniela Idi prináša na túto pozíciu bohaté skúsenosti, pretože podporila marketingovú ponuku spoločnosti Lenovo pre spotrebiteľov, vybudovala prémiovejšiu hodnotu spoločnosti a urýchlila obchodný rast vo všetkých ponukách produktov a služieb.
Vo svojej funkcii v spoločnosti Motorola bude Daniela Idi zohrávať kľúčovú úlohu pri zlepšovaní strategickej obchodnej cesty spoločnosti, poskytovaní jedinečnej hodnoty značky pre jej zákazníkov a partnerov a rozvíjaní obchodných ambícií spoločnosti Motorola. Spoločnosť Motorola potvrdzuje svoju cestu rastu v regióne EMEA, kde očakáva rast po zavŕšení fiškálneho roka 24 a s výhľadom na rok 25 chce upevniť svoju pozíciu na trhu na všetkých trhoch.
Spoločnosť Motorola je súčasťou skupiny Intelligent Devices Group spoločnosti Lenovo a zahŕňa obchodnú jednotku PC a inteligentných zariadení a skupinu Mobile Business Group. Jej portfólio produktov, riešení, softvéru a služieb siaha od osobných počítačov a smartfónov až po inteligentnú spoluprácu a riešenia rozšírenej a virtuálnej reality (AR/VR).
“Som nadšená, že sa môžem pripojiť k marketingovému tímu Motorola EMEA v takomto kľúčovom období na ceste značky,“ povedala Daniela Idi. „Po tom, čo som počas uplynulých štyroch rokov sledovala úspech značky Motorola z mojej pozície v spoločnosti Lenovo, som presvedčená, že značka je v najsilnejšej pozícii, aby pokračovala vo svojom vzostupnom raste, a to vďaka hviezdnej ponuke zariadení, špičkovému prístupu k inováciám a jedinečným partnerstvám, ako napríklad s Pantone Colour Institute. Teším sa, že budem môcť využiť svoje skúsenosti z technologickej a lifestyle oblasti na svoju vášeň pre smartfóny a budovať tak súčasnú pozíciu spoločnosti Motorola ako lídra v tomto odvetví.”.
Pred spoločnosťou Lenovo Daniela pracovala v nadnárodných spoločnostiach v segmente módy a luxusu (LVMH Group, Coty Inc, Luxottica Group) a nedávno v technologickom sektore, kde od roku 2016 pracovala na vývoji strategických marketingových prístupov v kategóriách PC a smartfónov.