Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Do súťaže sa v zapojených krajinách prihlásilo spolu 200 vývojárov
  • Počet hlasujúcich presiahol 42-tisíc

Telekom vyhlásil víťaza druhého ročníka súťaže „Sieň slávy biznisu“, medzinárodnej súťaže pre inovatívnych vývojárov prebiehajúcej v Českej republike, Rakúsku, Chorvátsku, Nemecku, Grécku, Macedónsku, Rumunsku a na Slovensku.

SSB1_nowat

Zľava doprava: Miroslav Antol, projektový manažér Telekomu, Daniel Minárik, CEO ProfitUp a Ivan Skender, senior manažér Telekomu pre ICT a B2B marketing

Tento rok sa súťaž zameriavala na vývojárov, ktorí chceli spropagovať svoje Internet of Things riešenia určené predovšetkým pre firemných zákazníkov a sprístupniť ich širokej verejnosti. Do súťaže sa v zapojených krajinách prihlásilo spolu 200 vývojárov. Väčšina prihlásených riešení sa týkala oblasti inteligentných budov, verejného sektora / inteligentných miest, ako aj dopravy a logistiky. Do hlasovania sa zapojilo spolu 42-tisíc firiem.

Hlavnú cenu, ktorá zahŕňa marketingovú kampaň v hodnote 30 000 € a partnerstvo s Telekomom, vyhral start-up ProfitUp s riešením, ktoré zbiera a analyzuje maloobchodné dáta z množstva zdrojov, ako napríklad z pokladničných a skladových systémov alebo počítadiel zákazníkov.

„Maloobchodníci mnohokrát nevedia, čo všetko sa dá v maloobchode sledovať a aké reporty a analýzy im pomôžu. Vďaka ProfitUp môžu klienti sledovať parametre od najpredávanejšieho produktu, cez najvyťaženejšiu hodinu až po zákazníka, ktorý prináša najvyššiu maržu,“ uviedol CEO ProfitUp Daniel Minárik.

„Slovak Telekom neustále vyhľadáva a podporuje inovatívnych vývojárov, či už priamo, alebo prostredníctvom súťaží ako Business Wall of Fame. ProfitUp je skvelým príkladom toho, akú pridanú hodnotu môže maloobchodníkom priniesť inovatívne prepojenie Cloudu a Big Data. Súťaž ukázala viacero šikovných vývojárov, s ktorými by sme chceli spolupracovať aj naďalej,“ uviedol Ivan Skender, senior manažér Telekomu pre ICT a B2B marketing.

„Teší nás, že aj veľké spoločnosti ako je Telekom sa začali zaujímať a podporovať start-upovú scénu a že vznikla súťaž Sieň slávy biznisu. Sme radi že sa nám podarilo vyhrať, aj keď sme to vôbec nečakali a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Telekomom,“ skonštatoval CTO ProfitUP Jozef Štefanka.

 Internet of Things, teda prepojenie jednotlivých zariadení prostredníctvom internetu, je rastúcim trendom, ktorý ľuďom pomáha zjednodušovať život a prácu. Typickým príkladom sú inteligentné hodinky, autá alebo domáce spotrebiče.

Viac informácií nájdete na www.wallofbusiness.com/sk/slovakia.

Značky: