Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Prieskum spotrebiteľov a následné hodnotenie odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu prinieslo značke Sygic ocenenie Superbrands Slovakia 2022. Spoločnosť, ktorá na trhu pôsobí od roku 2004, opäť potvrdila svoju kvalitu v konkurencii najväčších globálnych hráčov v segmente navigácií.

Superbrands je najuznávanejším nezávislým globálnym programom, ktorý oceňuje značky vo viac ako 90 krajinách sveta. Odborná komisia, tzv. Brand Council, hodnotila nominantov na základe spotrebiteľského prieskumu a následne podľa odborných kritérií vybrala tie, ktoré predstavujú absolútnu špičku medzi konkurenciou.

„Značku Sygic vnímam primárne ako slovenský svetový produkt s miliónmi používateľov. Ako veľká a známa značka má pred sebou neľahkú úlohu – využiť svoj vplyv v čase spoločenskej zodpovednosti firiem, keď zákazníci neriešia len produkt a jeho funkcionalitu,“ uviedol člen Brand Councilu programu Superbrands, marketingový expert Michal Pastier.

Sygic nasleduje trendy a využíva najnovšie technológie v navigácii, aby cestovanie bolo bezpečné, udržateľné a ekologické. Mobilné navigácie od Sygicu používa vo svete už viac ako 200 miliónov šoférov osobných áut, elektromobilov, kamiónov či karavanov, ale aj vozidiel záchranných zložiek či firemných flotíl. „Myslím si, že nejde o náhodu. Vďaka kombinácii offline máp, online funkcií a vynikajúcemu UX je Sygic vyhľadávanou navigáciou. Okrem toho, že dokáže navigovať aj mimo internetového signálu, ponúka šoférom s bežnými, ale aj špecifickými potrebami inteligentnú asistenciu v situáciách, ktoré na ceste predstavujú komplikáciu či riziko a pomáha im účinne predchádzať,“ vysvetlil Roman Paulen, Chief Marketing Officer spoločnosti Sygic.

S asistentom jazdných pruhov, funkciou Head-up diplay, navigáciou v rozšírenej realite, či najnovším rozpoznávaním dopravných značiek na základe umelej inteligencie a mnohým ďalším, môže byť šofér za volantom predvídavejší a sústredenejší na jazdu.

Špeciálnu pozornosť Sygic venuje šoférom elektroáut, ktorí nájdu v navigácii množstvo užitočných detailov v súvislosti s dojazdom, ako aj s nabíjaním a platbami, ktoré sa Sygic snaží maximálne zjednodušiť. V najnovších riešeniach pre poisťovne Sygic čoraz viac presadzuje trendové prvky, ktoré motivujú šoférov k zodpovednej jazde a k zdokonaľovaniu svojho jazdného štýlu.

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.