Sygic Travel spustil White Label, B2B riešenie pre spoločnosti v cestovnom ruchu. Je dostupný v 14 jazykoch, obsahuje informácie o 20 miliónoch turistických miest a ľudia si v ňom jednoducho naplánujú cestu alebo dovolenku. Už hotové webové rozhranie využijú aj najrôznejšie turistické kancelárie, dopravcovia, ale aj profesionálne cestovatelia. Prinesie im vyššiu lojalitu zákazníkov a príjmy navyše.
Sygic Travel White Label je webový portál na plánovanie itinerárov, ktorý si môžu spoločnosti v cestovnom ruchu pridať na svoje webové stránky. Prilákajú tak nových zákazníkov alebo prinútia tie existujúce k ďalšej návšteve. Plánovač, ktorý je dostupný v 14 jazykoch, obsahuje databázu 20 miliónov turistických miest z celého sveta, detailné popisky, fotky a takmer dvetisíc 360° videí. Ľudia si s jeho pomocou naplánujú cestu alebo vyhľadajú zaujímavé turistické miesta. Môžu si však objednať aj ubytovanie, vstupenky, turistickú prehliadku alebo auto na zapožičanie. Z týchto predajov, sprostredkovaných napríklad firmou Booking.com alebo GetYourGuide, získa majiteľ webových stránok províziu.
„Pridať si cestovateľský portál na vlastné stránky je veľmi jednoduché. Ide už o hotové riešenie a jeho spustenie trvá len niekoľko minút. Majiteľ internetových stránok, na ktoré má byť plánovač umiestnený, si najprv zvolí, aké krajiny či oblasti chce pokrývať a tiež si vyberie, aké produkty chce svojim zákazníkom zobrazovať. Môže ponúkať napríklad tipy na výlety podľa toho, kam si zákazníci kúpili letenku či zájazd, alebo im ukáže zoznam miest v okolí hotela. Spoločnosť Sygic Travel potom pridá plánovači zodpovedajúce logo a farby a všetko je pripravené na spustenie na firmou definovanej webovej adrese,“ uvádza Barbora Nevosádová, vedúci marketing oddelenia v Sygic Travel.
Sygic Travel pomáha plánovať ľuďom cestovný itinerára už od roku 2011. Jeho webový plánovač a aplikácie pre iOS a Android používajú milióny cestovateľov z celého sveta.