Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Potreby a správanie používateľov v online prostredí sa za posledné roky výrazne zmenili. Tatra banka ako líder v inováciách chce klientom neustále prinášať výnimočný užívateľský zážitok, a preto sa rozhodla svoju webovú stránku posunúť vpred a redizajnovať ju.

Posledný redizajn webovej stránky www.tatrabanka.sk sa uskutočnil ešte v roku 2012. Odvtedy sa však trendy vo webovom dizajne výrazne zmenili. Rovnako sa zmenili potreby, návyky a správanie používateľov v online prostredí.

Desktopové riešenia ustúpili mobilným zariadeniam. Napríklad v segmente študent pristupuje cez mobil na stránku Tatra banky viac ako 50 % používateľov. Doba sa zrýchľuje, používatelia očakávajú, že nájdu odpovede na svoje otázky do pár sekúnd.

Správanie používateľov sme pozorne sledovali, získavali spätnú väzbu a snažili sa pochopiť ich požiadavky. Výsledkom tohto procesu bolo rozhodnutie redizajnovať našu webovú stránku. Dizajn stránky navrhla renomovaná slovenská dizajnová agentúra Platform a v spolupráci s bankou implementovala spoločnosť Interway.

Výhody nového webu

  • Responzívne zobrazovanie

Nový web je plne prispôsobený mobilným zariadeniam ako tablety či smartfóny.

  • Minimalistická navigácia

Rozhodli sme sa zjednodušiť navigáciu na štyri až päť základných prvkov. Minimalistická navigácia pomáha používateľom sústrediť sa na ich zámer.

  • Rýchla orientácia

Všetky informácie sú usporiadané do prehľadnej podoby. Prechádzame od plochého dizajnu na pútavú formu. Obsah je zvýraznený rôznymi animáciami – obrázky, buttony a iné prvky sa na obrazovke plynulo vyrolujú. Využitím bielej farby a racionálnejším usporiadaním jednotlivých prvkov sa web stáva vzdušnejším.

  • Nový používateľský zážitok

Aby sa klient v novom prostredí cítil prirodzene príjemne, zobrazujeme naše produkty a služby cez fotografie z reálnych životných situácií a priestorov. Je pre nás dôležité, aby klienti už pri prvom kontakte s našou bankou zažívali ľudský prístup a pochopenie pre ich potreby.

  • Intuitívne kalkulačky

Na novom webe sa všetky dôležité kalkulačky nachádzajú na jednom mieste, na jednej podstránke. Kalkulačky je možné používať aj v mobilných zariadeniach, čo korešponduje s aktuálnym správaním používateľov, ktorí pristupujú na weby z mobilných telefónov a tabletov.

  • Interaktívny sprievodca

Doteraz boli používateľom k dispozícii návody, napríklad na vybavenie hypotéky, prevažne vo formáte .pdf. Na novom webe ich prevádza jednotlivými krokmi interaktívny sprievodca.

  • Nová sekcia Inovácie

Zaujímavým článkom, recenziám či video návodom bola venovaná samostatná webová stránka www.inovacietb.sk. Odteraz je tento obsah dostupný používateľom priamo na domovskej stránke www.tatrabanka.sk v sekcii Inovácie.

Značky: