Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovak Telekom prestane predávať od januára 2019 klasické papierové dobíjacie kupóny k predplateným kartám. Ako prvý operátor na Slovensku uprednostní digitálne formy dobíjania a prispeje takto aj k ochrane životného prostredia.

Prvý odštartoval, prvý skončí

Slovak Telekom, ešte pod značkou EuroTel, uviedol na trh viaceré predplatené karty a spolu s nimi aj spôsob dobíjania kreditu a ich fungovania. Po viac ako 20 rokoch došlo k veľkým zmenám fungovania predplatených kariet. Značka Easy pretrvala dlhé obdobie, no zákazníci sa postupne odklonili od prvotného spôsobu dobíjania kariet cez stieracie kupóny so 14-miestnym kódom a jasne inklinujú k iným spôsobom obnove kreditu: z mesačného paušálu, cez internet, bankomat, platobný terminál v obľúbených obchodoch či Telekom aplikáciu. V roku 2018 využili dobíjacie kupóny už len 3 percentá zákazníkov.

Ukončenie predaja v januári 2019

Slovak Telekom pristúpi ako prvý operátor na Slovensku k ukončeniu predaja papierových predplatených kupónov a vykročí k väčšej miere digitalizácie pri transakciách. Týmto krokom odľahčí spolu so zákazníkmi aj dopad na životné prostredie – menej papierov, menej obalov a viac osohu pre environmentálne fungovanie v spoločnosti.

Zákazníci si budú môcť kúpiť dobíjacie kupóny do konca roka 2018 resp. do vypredania zásob na predajných miestach. Kupóny budú platné aj v ďalšom období, takže zákazníci si nemusia dobíjať kredit zo zakúpených kupónov hneď, ale aj v budúcnosti. Po vypredaní zásob u partnerov však predplatené kupóny už nebudú v predaji.

11 spôsobov dobitia kariet Easy

Zákazníci budú mať naďalej množstvo spôsobov dobíjania kariet. Využívať môžu napríklad dobíjanie:

  • cez Telekom aplikáciu
  • z mesačného programu
  • cez internet
  • cez Facebook
  • cez aplikáciu Viamo
  • cez POS terminály
  • cez bankomaty
  • v Telekom centrách
  • v zberniach Tiposu
  • na pošte
  • cez iné bankové kanály

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.