Telekom naplno pracuje na vylepšeniach svojej mobilnej aplikácie.

Okrem Letných balíkov dát pridal v uplynulých týždňoch aj ďalšie pozitívne vylepšenia. Nižšie uvedené funkcie nájdete na dvoch najnovších verziách aplikácie podľa zamerania (iOS: 3.2.23, resp. Android: 4.23.0):

1. Apple Pay

Pár týždňov po štarte služby Apple Pay na Slovensku Telekom zaviedol platby aj pre svojich zákazníkov s operačným systémom iOS. S Apple Pay sa dajú v Telekom aplikácii uhrádzať faktúry i dobíjať kredit sebe či svojim blízkym.

Zaradenie Apple Pay je tak ďalším rozšírením platieb v aplikácii.Operátor doteraz poskytoval možnosť platby cez Google Pay, ale aj všetky hlavné platobné karty (MasterCard, Maestro, VISA)

2. Nové funkcie pre dobíjanie kreditu na EASY

Zobrazenie často dobíjaných čísel pre rýchlejšie dobitie – na obrazovke pre dobíjanie kreditu sa hneď zobrazia telefónne čísla, ktoré zákazník dobíja najčastejšie, takže ich nie je potrebné hľadať.

História dobití (suma, čas, tel. číslo) – zákazník vidí prehľad posledných dobití, čísel, súm, presný dátum a čas.

Možnosť nastaviť pravidelné mesačné dobíjanie z uloženej platobnej karty – zvolená suma sa každý mesiac automaticky dobije, bez potreby manuálne ju zadávať a sledovať.

3. Pridané zobrazovanie platnosti dokupovaných balíčkov

Zákazník si môže pozrieť platnosť zakúpených doplnkových balíčkov: pravidelných, jednorazových a roamingových. Tie sa nachádzajú v prehľade spotreby, aj v prehľade aktívnych balíčkov.

4. Inbox správ

Mobilná aplikácia podporuje push notifikácie, takže zákazníci môžu od Telekomu dostávať správy priamo do svojho smartfónu o aktuálnych akciách, súťažiach či upozornenie o konci platnosti dátového balíka kúpeného v aplikácii. Najnovšie si zákazníci môžu zobraziť históriu prijatých správ v tzv. Inboxe.

Vďaka tejto funkcii si môžu zákazníci prečítať správy znova a dostanú sa k ním aj používatelia, ktorí majú notifikácie z Telekom aplikácie zablokované.

5. Skratky do aplikácie

Pri dlhšom podržaní ikony aplikácie sa zobrazia skratky do vybraných obrazoviek (napr. Faktúry a úhrady). Takisto sa pri dlhšom podržaní zobrazí aj aktuálna spotreba hlavného tel. čísla pridaného do aplikácie.

Zdroj: Telekom

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.