Siri predstavovať netreba, je to virtuálna asistentka od spoločnosti Apple, ktorá toho dokáže veľa, ale stále má aj množstvo nedostatkov

V novej reklame je Siri prezentovaná tak, ako by bola takmer bezchybná. Je však pravdou, že v spojených štátoch je jej použiteľnosť výrazne hodnotnejšia ako u nás. To je dané najmä tým, že Siri chýba slovenská lokalizácia a množstvo používateľov si s ňou nevie dať rady. Vedeli ste, že Siri používame pomerne často, aj keď o tom vôbec nevieme? O tom však inokedy.

Nová reklama vzbudila veľkú pozornosť, o tom niet pochýb a Apple vie, koho si do reklamy vybrať. O búrlivú diskusiu sa postaral aj sám The Rock na svojom Twitteri, kde napísal – „Spojil som sa s Apple, aby sme vytvorili najväčší, najviac cool, sexy a najzábavnejší film“. Z filmu je reklama pre Apple (čo bolo očividné), a to niektorých fanúšikov rozhorčilo.

Spoločnosť Apple na margo reklamy uviedla – „Keď je váš deň tak nabitý, ako ho má Dwayne Johnson, potrebujete nájsť spôsob, ako ho jednoducho zvládnuť. Našťastie, Siri je vždy s vami a so všetkým vám pomôže. Stačí povedať – Hej Siri.“

The Rock dáva Siri v reklame množstvo otázok a úloh, na ktoré virtuálna asistentka promptne reaguje. Ak chcete vedieť o Siri viac, kliknite > TU. Ihneď na vás vyskočí hláška – „Hey Siri, show me my Life Goals list“ (Hej Siri, ukáž mi môj zoznam životných cieľov). Túto otázku je počuť aj v samotnej reklame, kde však nechýba ani množstvo iných úloh, ktoré Siri s ľahkosťou zvláda (kontrola kalendáru a úloh, vytváranie poznámok, informácie o počasí, objednávanie taxíku, prevod jednotiek a pod.) V konečnom dôsledku nejde o veľmi náročné úlohy, sú skôr bežné, čím sa Apple snaží poukázať nato, že Siri je možné používať aj jednoducho, pričom vás môže odbremeniť od nadbytočného ťukania do smartfónu. Stačí používať hlas.

Ako ste na tom vy? Používate Siri striedmo, často alebo vôbec?

Zdroj: Apple

Značky:

Miroslav Illéš

Miroslav Illéš
OUTDOOR | PRÍRODA | AUTOMOBILY | TECHNOLÓGIE