Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Galéria Danubiana Meulensteen Art Museum v Čuňove bude do nedele 29.9. 2019 miestom stretnutia moderného umenia a automobilových technológií BMW.

Návštevníci sa okrem iného zoznámia s novou expozíciou Gérarda RANCINANa, jedného z najvýznamnejších francúzskych fotografov. Autor sa preslávil monumentálnymi fotografiami vystavenými v najlepších galériách sveta. Jeho pohľad na dnešnú spoločnosť je symbolický, ktorý s radosťou reinterpretuje podľa práve sa odohrávajúcich udalostí. Umenie bude umiestnené v kontexte s extrovertným benchmarkom automobilovej triedy SAC – novým BMW X6, vysoko výkonným BMW X5 M, dizajnovým objektom BMW radu 8 Gran Coupé a dynamickým a luxusným BMW M8 Coupé.  Pozornosť zaujme športová novinka BMW radu 2 Gran Coupé a  aj vášňou nabité prvé plne elektrické MINI Electric – oba modely prídu do ulíc v roku 2020. Z portfólia producenta bude k dispozícií aj prvé SUV od Rolls Royce a modely z divízie BMW Motorrad. Pre vstup do galérie je potrebná registrácia každého účastníka vopred,nakoľko je kapacita podujatia limitovaná.

Registrácia: https://www.bmw.sk/sk/index.html

Samotná výstava fotografií „DEMOCRATIA“ trvá do 27. OKTÓBRA 2019. Umelec Gérard RANCINAN, jeden z najvýznamnejších francúzskych fotografov, v spolupráci so spisovateľkou Caroline GAUDRIAULT prináša symbolický pohľad na dnešnú spoločnosť. Gérard Rancinan, preslávený svojimi monumentálnymi fotografickými dielami vystavenými v parížskom centre umení Palais de Tokyo, v múzeu Triennale v Miláne, v Múzeu moderného umenia Himalayas v Šanghaji, na Akadémii umení vo Florencii a aktuálne v galérii Base sous-marine v Bordeaux… dokončil najnovšie, mimoriadne aktuálne dielo výnimočných rozmerov. V dobe, keď cítime naliehavú potrebu opätovne uvažovať nad Demokraciou, keď dianie doma či za oceánom spochybňuje stávky moci, sa toto dielo dvoch autorov, v rukopise každého z nich, pokúša uchopiť spoločenské udalosti a vytvoriť z nich všeobecnejšiu víziu z väčšieho odstupu, v rámci ktorej sa človek musí postaviť vlastným činom a ich odvrátenej strane. V dialógu fotografie a literatúry obaja autori opovážlivo poukazujú na zneužitia jednej doby, na jej protirečenia a výstrelky.

Značky: