Šiesty diel konferencie ShopComm, ktorá je určená pre online biznis a e-shopy, prinesie dvanásť prednášok, ktoré začínajúcim aj zabehnutým online firmám poradia, ako byť úspešnými na internete. Akcia, ktorú každý polrok navštívi približne 150 účastníkov, sa koná 29. októbra v Hoteli Saffron v Bratislave od 10:00 do 17:00 hod.
Sedem tipov ako zvýšiť mieru konverzie v e-shope (PRICEMANIA)
Účinné zbrane malého e-shopu v boji s veľkými žralokmi! (OXYSHOP)
Vernostné programy a citlivé rozposielanie direct kampaní (PRICEWISE)
Ako sa pripraviť na rast e-shopu z pohľadu hostingu a nespôsobiť si zbytočné výpadky príjmov (WEBGLOBE)
Päť pilierov úspešnej značky alebo ako byť iný v 21. storočí (DAREN&CURTIS)
Trendy v doručovaní zásielok a ich prínos pre e-shopy (DHL)
Ako zvýšiť účinnosť emailov cez A/B testovanie a automatizáciu (VIVmail)
Ušetrite náklady a zarábajte na porovnávačoch cien! (MERGADO)
Budovanie lojálnej klientskej bázy s pomocou reklamy (ETARGET)
Inšpiratívny príbeh e-shopu Debnickari.sk (DEBNICKARI.SK)
Je programovanie e-shopu zbytočným vyhodením peňazí? (BRACKETS)
Balíkomat 24/7 ako alternatívna možnosť doručovania (INTIME)
Organizátorom konferencie 6. ShopComm je spoločnosť FUSION, generálnym partnerom je Pricemania, hlavnými partnermi sú Etarget, Oxyshop, Mergado, partnermi sú DHL, SPS, Intime, VIVmail, VIVnetworks, the Bridge a Snazzy Bee.
Hlavným mediálnym partnerom je inšpiratívny dvojtýždenník PROFIT, mediálnymi partnermi sú odborné časopisy Instore a Next Future, portály Retailmagazin.sk, Pcrevue.sk, Infoware.sk, Itnews.sk, Wink.sk, Techbox.sk, Touchit.sk, Mojandroid.sk, Digitalmag.sk, Podnikam.sk, Konferencie.sk a Education.sk.
Viac informácií o akcii, vrátane registrácie, nájdete na www.shopcomm.eu.