Spoločnosť Huawei, ktorá je i výrobcom smartphonov Honor, zverejnila výsledky hospodárenia za prvú polovicu tohto roka. Tržby z predaja zaznamenali medziročný nárast o 69 % na celkovú hodnotu 9,09 miliardy dolárov. Predaje smartphonov Huawei vzrástli o 39 % na celkových 48,2 miliónov prístrojov. Honor, sub-brand výrobca mobilných telefónov Huawei, ktorý sa zameriava na predaja v e-sfére, dosiahol významného rastu popularity s celkovými 20 miliónmi dodanými prístrojmi v hodnote 2,63 miliardy USD.
Zatiaľ čo celosvetový dopyt po mobilných telefónoch zaznamenal v prvom polroku 2015 podľa GFK len 7% nárast, Huawei Consumer BG s 48,2 miliónmi dodanými smartphonmi dosiahlol rastu 39 %. Z toho 20 miliónov predstavovali prístroje značky Honor (vlajková loď Honor 6+ zaznamenala 3 milióny dodaných smartphonov)
Honor slávil úspech tiež so svojimi marketingovými akciami a kampaňami. Napríklad počas akcie „Honor Global Carnival“, ktorá začiatkom apríla tohto roku zahŕňala 18 krajín a regiónov, sa počas jediného dňa predali 2 milióny mobilných telefónov tejto značky v hodnote 300 miliónov USD.
Miera spokojnosti zákazníkov s produktmi Honor v Číne prevýšila Apple
Podľa údajov agentúry IPSOS dosiahla miera spokojnosti zákazníkov Honor v Číne 90 %, čo značke zabezpečilo prvé miesto v tejto oblasti (napríklad Apple zaznamenal 87 %). Spokojnosť zákazníkov e-shop gigantu JD.COM s produktmi Honor dokonca dosiahla 98 %.
Oceňovaná kvalita produktov Honor ťaží z prepojenia s materskou značkou Huawei a jej 18 R&D centrami po celom svete. K 30. júnu Huawei požiadal spolu o 76 687 patentov, z toho 18 000 sa vzťahuje k mobilným zariadeniam. Celkom 41 903 patentov už bolo spoločnosti udelené.
Značka Honor teraz pôsobí v 74 regiónoch a krajinách po celom svete a s 3 miliónmi dodanými prístrojmi (prvý polrok 2015) mimo domácku Čínu patrí k najvýznamnejším spoločnostiam v odvetví, ktoré sa sústreďujú na zahraničné trhy. V Európe Honor spolupracuje so silnými partnermi v oblasti e-commercie ako Amazon, Bool.com, EURO, Alza, extreme digital, Komplett či Lelong.
V roku 2015 sa bude značka Honor naďalej zameriavať na rozvoj v krajinách strednej a západnej Európy aj na rozvoj trhov s veľkým potenciálom (India, Rusko). Významné investície značky budú smerovať aj do Japonska.