Banka vybrala novú funkciu hlasovaním. VÚB sa rozhodla, že rozšírenia Mobil banking aplikácie budú môcť klienti ovplyvňovať pravidelne.
Používatelia aplikácie Mobil banking VÚB banky rozhodli o novej funkcii, o ktorú banka čoskoro rozšíri svoje služby mobilného prístupu k financiám. Vyberali celkovo z troch funkcií: Google Pay pre Android, výber z bankomatu mobilom a aplikácie pre inteligentné hodinky. Práve možnosť výberu z bankomatu mobilom získala najviac hlasov.
Požiadavky a námety klientov VÚB dlhodobo vyhodnocuje a postupne prenáša v podobe vylepšení do aplikácie. „Súčasné hlasovanie o novú funkciu v našej mobilnej aplikácii však bolo na Slovensku jedinečnou novinkou. Klienti dostali možnosť priamo ovplyvniť nastavenia Mobil Bankingu. Teší nás ich záujem. Používatelia dali jednoznačne najavo svoje preferencie, preto upravíme aplikáciu tak, aby ešte viac spĺňala predstavy o komfortných službách.
Z našej strany pôjde o dlhodobú aktivitu, trvalo prinesieme reálnu možnosť ovplyvňovať nové a zlepšovať existujúce funkcionality. Možnosť priameho hlasovania budeme využívať pravidelne pred každou aktualizáciou aplikácie. Mobil Banking vylepšujeme niekoľko krát do roka,“ hovorí Natália Krištínová, riaditeľka odboru multichannel VÚB.
Zjednodušený výber z bankomatu prostredníctvom mobilu doteraz banka umožňovala cez platobnú nálepku VISA Inspire Wave 2 Pay, po zapracovaní úprav to bude možné priamo cez aplikáciu Mobil Banking. Motiváciou zapojiť sa do hlasovania o novej funkcii a ovplyvniť mobilnú aplikáciu bola aj cena – mobilný telefón Samsung Galaxy S9 alebo iPhone X, podľa toho, či používateľ uprednostňuje systém iOS alebo Android. Spomedzi niekoľko tisíc hlasujúcich bola vyžrebovaná Michaela Sluková z Prievidze.
Zákazníkov počúvame vo VÚB dlhodobo
Posledná aktualizácia mobilnej aplikácie prebehla na začiatku júna, niektoré vylepšenia v nej boli realizované tiež na základe podnetov od samotných používateľov. „Sprehľadnenie dlhého IBAN čísla účtu bola tiež jedna z požiadaviek viacerých klientov. Preto sme upravili jeho zobrazovanie v aplikácii. Po každých štyroch znakoch sme pridali medzeru, čím sa zjednoduší najmä kontrola čísla pri zadávaní platieb,“ dodáva Natália Krištínová.
Rovnako potvrdenie o zadanej platbe teraz bude možné poslať priamo po uskutočnení platby, ako si to užívatelia želali. V situácii, kedy klient potrebuje potvrdenie o tom, že zadal platbu, hoci ešte nie je spracovaná, má možnosť poslať si potvrdenie na email.
„Našim cieľom je zjednodušiť procesy tak, aby žiadané funkcie uľahčili život našim klientom,“ uzatvára Natália Krištínová.