Spoločnosť BMW Slovenská republika spustila novú reklamnú kampaň, ktorá upriamuje pozornosť na nový rodinný model BMW radu 2 Active Tourer.
Automobilka BMW potvrdzuje, že kreatívny prístup ku komunikácií má vo svojich génoch rovnako, ako schopnosť vytvárať špičkové prémiové automobily a to aj v segmente rodinných vozidiel. Aktuálnym príkladom je prémiový Exclusive Wall s rozmermi 41,82 x 7,84 metra, ktorý zdobí priečelie nákupného centra Aupark v bratislavskej Petržalke. Vzhľadom na to, že popred nákupné centrum vedú viaceré významné dopravné komunikácie, ide o veľmi frekventované a z pohľadu množstva oslovených potenciálnych klientov aj komunikačne prémiové miesto.
Hlavný slogan „Zrodené pre rodinu“ upriamuje pozornosť na schopnosti vozidla, ktoré je v ponuke s benzínovým, naftovým aj plug-in hybridným pohonom. To znamená veľký vnútorný priestor, variabilitu a rozmerný batožinový priestor s objemom 470 – 1 455 litrov. V rámci ekologického prístupu sa na ploche nachádza zobrazená práve verzia s plug-in hybridným pohonom. Dve verzie plug-in hybridných modelov budú prvý raz vybavené technológiou BMW eDrive piatej generácie, ktorá zvýši ich dynamiku a poskytne im výrazne dlhší dojazd.
Nové BMW radu 2 Active Tourer
Nové BMW radu 2 Active Tourer sa vyznačuje veľkou variabilitou vnútorného priestoru, pre značku BMW charakteristickou radosťou z jazdy a mimoriadne progresívnym prístupom. Druhá generácia športového všestranného vozidla z kompaktného prémiového segmentu vyžaruje vďaka jasnému dizajnovému jazyku značky BMW vizuálnu dynamiku a jasné sebavedomie. Jeho zásadne prepracovaný interiér kombinuje rôzne možnosti použitia s modernou geometriou a zakriveným displejom BMW v štýle modelu BMW iX. Navyše, nové BMW radu 2 Active Tourer je na čele inovácií v oblastiach pohonných jednotiek, asistenčných systémov vodiča, ovládania a konektivity.