Nadstavba spoločnosti si vyslúžila v minulosti množstvo pozitívnych ohlasov.
Postupom času sa začala na toto používateľské prostredie valiť vlna kritiky kvôli stratégii umiestňovania reklamy priamo do používateľského prostredia. Spoločnosť však nedávno informovala, že reklamu bude na platforme MIUI optimalizovať. Xiaomi tak nepriamo naznačilo, že reklamy vo svojich vlastných smartfónoch sa nehodlá vzdať aj napriek tomu, že niektorých používateľov to vytáča do nepríčetnosti.
Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ Xiaomi povedal, že spoločnosť odstráni nevhodné reklamy a aj reklamy, ktoré znížia komfort používateľov. Generálny riaditeľ pre internetové služby Xiaomi tiež uviedol, že spoločnosť plánuje v MIUI znížiť počet reklám.
Spoločnosť už začala znižovať počet reklamných spotov a v ďalších mesiacoch bude v tom aj naďalej pokračovať. Zavádza tiež jednoduchý prepínač v systémových nástrojoch MIUI na vypnutie reklám. Reklamu bolo možné v pár krokoch vypnúť aj teraz podľa jednoduchého postupu. V najbližších mesiacoch chce Xiaomi poskytnúť čistejší MIUI.
Dávnejšie Xiaomi prezradilo, že plánuje využiť nové algoritmy, ktoré môžu zlepšiť rýchlosť reklamy a dosiahnuť, aby reklama bola šitá presne na mieru, podľa záujmov používateľov. Čínska technologická spoločnosť nedávno zverejnila svoje finančné výsledky za prvý štvrťrok 2019. Uviedla tiež, že jej celkové príjmy vzrástli o 27,2 percenta na 43,8 miliardy juanov (približne 6,33 miliardy USD).
Najväčším zdrojom príjmov sú aj naďalej smartfóny. Avšak softvér a internetové služby predstavovali len 9,7 percentný podiel z celkových príjmov. Oproti minulému roku (9,1 percenta) ide o skutočne malý nárast, takže spoločnosť sa teraz snaží šikovne využiť potenciál.
Zdroj: GizChina
Prečítajte si aj:
Xiaomi Mi Band 4 oficiálne: Veľký Amoled displej a cena, ktorá prekvapí