Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Iba niekoľko týždňov po svetovej premiére predstavila divízia BMW M veľmi špeciálnu edíciu modelu BMW M4 Competition Coupé (kombinovaná spotreba paliva: 10,2 l/100 km; kombinované emisie CO2: 234 g/km).

Verzia BMW M4 Competition x KITH limitovaná na 150 kusov vznikla v spolupráci s newyorskou lifestylovou značkou KITH a dostala výnimočné dizajnové prvky interiéru a exteriéru. Divízia BMW M GmbH prevzala náboj od mladej a vplyvnej módnej scény a prepracovala ho v spolupráci s moderným umelcom menom FUTURA 2000. Pre zakladateľa spoločnosti Kith a zároveň priaznivca značky BMW, Ronnieho Flega, znamená táto spolupráca uzatvorenie emocionálneho kruhu.  KITH pri tejto príležitosti priniesla do všetkých svojich kamenných aj online obchodov 96-kusovú kolekciu exkluzívne vytvoreného oblečenia a doplnkov.

Pozdrav od slovenskej street scény

Možnosť stretnúť sa s týmto výnimočným vozidlom využil aj slovenský kreatívny umelec YAK.SHA, jeden z priekopníkov streetwearovej kultúry u nás. Založil jeden z prvých streetwearových obchodov na Slovensku a taktiež kreatívny dom F*CK THEM, ktorý patrí medzi najúspešnejšie hudobné vydavateľstvá s urban music na Slovensku. Aktuálne sa stal výkonným riaditeľom hudobného vydavateľstva Def Jam Recording Czech and Slovakia, ktoré stojí za interpretmi ako Rihanna, Justin Bieber, Kanye West a ďalší. Zároveň vedie kreatívny dom LOVE THEM WORK(s), ktorý pomáha klientom budovať love brandy.

YAK.SHA so svojim kreatívnym tímom LOVE THEM WORK(s) vytvoril video, ktorého zámerom je, aby dobre fungovalo pre všetky zúčastnené strany. Vizuál nie je len o predstavení značky KITH, alebo len značky BMW, no v krátkom videu vidno oba dva svety spojené v spoločnom projekte. KITH a YAK.SHA. Je za videom len náhodné stretnutie, alebo je za tým aj hlbšie prepojenie? Hovorí samotný YAK.SHA: „KITH už roky patrí medzi moje najobľúbenejšie streetwearové značky a ich prácu sledujem od úplne prvej malej sneakers predajne v New Yorku. Ich rast je veľmi inšpiratívny a ich spolupráce s inými spoločnosťami legendárne, takže som nesmierne rád, že môžem byť aj touto formou malou súčasťou ich práce.“

Klip, ktorý vznikol pod jeho kreatívnym vedením, si záujemcovia môžu pozrieť na Instagrame. Nakrúcal sa v bratislavskej predajni značky BMW Auto Palace a jeho výnimočnosť podčiarkuje aj fakt, že v ňom účinkuje jediné vozidlo z limitovanej 150-kusovej série BMW M4 Competition x KITH, ktoré prišlo na Slovensko a už má aj svojho majiteľa.

Špičková technika

Modely špeciálnej edície BMW M4 Competition x KITH majú rovnaké technické vlastnosti ako model BMW M4 Competition Coupé. Nový radový 6-valcový motor využíva najmodernejšiu technológiu M Twin Power Turbo, ktorá mu pomáha dosahovať výkon 375 kW (510 k) a krútiaci moment 650 Nm. Výkon prenáša na kolesá štandardne dodávaná 8-stupňová prevodovka M Steptronic so softvérom Drivelogic. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h trvá iba 3,9 sekundy, rýchlosť 200 km je na tachometri za 12,5 sekundy. Okrem klasického pohonu zadných kolies si možno BMW M4 Competition x KITH, rovnako ako BMW M4 Competition Coupé, objednať aj s pohonom všetkých kolies M xDrive.

V interiéri modelu BMW M4 Competition x KITH sa nachádzajú trojfarebné škrupinové sedadlá M Carbon s ozdobami BMW M svetlomodrej a červenej farby, ktoré na čiernej koži Merino vytvárajú príťažlivý výsledok. Nápis KITH je všitý do čiernej kože predných a zadných opierok hlavy a nachádza sa aj na stredovej lakťovej opierke. Na stredovej konzole sa nachádza aj exkluzívny znak s logom KITH a s pásikmi BMW M. Podsvietené logo M na predných opierkach má aj nápis KITH.

Značky: