Telekomu záleží na spokojnosti zákazníkov a preto rozširuje možnosti pre získanie spätnej väzby. Telekom je prvým slovenským operátorom, ktorému môžu zákazníci posielať pripomienky a pochvaly aj cez inovatívnu aplikáciu Staffino.

Aplikácia Staffino neponúka len celoplošne hodnotenie prevádzky, ale je nástrojom pre personalizovanú spätnú väzbu – zákazník si môže vybrať konkrétnu osobu, s ktorou prišiel do kontaktu a vyjadriť svoj názor. Hodnotiť môže nielen personál, ale aj celkovú kvalitu a dostupnosť  služieb v predajni, prípadne jej dizajn. Všetky informácie sa zhromažďujú u manažéra, ktorý môže na hodnotenia okamžite reagovať. Aplikácia je dostupná pre zariadenia s operačnými systémami Android a iOS, prípadne cez webové rozhranie.

V úvodnej fáze môžu spokojnosť so službami vyjadriť návštevníci vynovenej predajne v bratislavskom Auparku. Služba sa postupne rozšíri aj do ďalších predajných miest.

Značky: